Jeg vil også være med å leke
Først av alt vil jeg også påpeke at selvfølgelig bør alle ha rett til å si sin mening om ting.
Så kan man jo diskutere formen og ordvalget i det som blir postet, hvis hovedhensikten ene og alene er å spy eder og galle og lage det generelt utrivelig, burde man kanskje heller printe innlegget ut på papir og henge det på kjøleskapet istedenfor å legge det ut på nettet, alternativt ta det hele via en PM...
Et lite tips, Når du legger inn et nytt innlegg spør deg selv dette spørsmålet før du trykker "Submit":
"Er innlegget mitt enten morsomt, informativt eller interressant på noen som helst slags måte?" - Kan du svare JA på dette så klikk ivei, er svaret nei er du kanskje mer tjent med å la være..
Likeledes når du svarer på et innlegg:
"Gir dette svaret noen form for hjelp eller øker det underholdningsverdien i tråden på noen som helst slags måte?" - et JA her så kom igjen, er svaret nei så gå en runde rundt huset og tenk over saken først...
Når det er sagt tror jeg også at styret hadde hatt mye igjen for å synliggjøre jobben de faktisk gjør bedre enn det som er tilfelle i dag.
Det å bruke noen ekstra minutter på å legge ut referater fra styremøter/årsmøter ville vært alt som trengtes for min del.
I tillegg hadde det, som også andre har sagt, vært hyggelig å se et enkelt regnskap, slik at alle kan se at det faktisk koster endel penger å få dette til å gå rundt.
All honnør til personene i styret, jeg er også en av de som pleier å stikke frem hodet mitt, og har derfor en tendens til å ende opp med sånne jobber i de organisasjonene jeg er medlem av...
Så jeg vet akkurat hvor mye jobb det er, og hvor mange timer det fort kan spise opp av dager som er alt for korte som de er :/
Mine 300 kroner kommer dere til å få i mange år fremover, som sagt tidligere her er det en veldig liten pris å betale for være del av et så hyggelig fellesskap som denne klubben er, og jeg håper at også dette forumet forblir et like hyggelig sted å være som treffene våre!