Jeg quoter videre, og sier at i England koster disse fra £7,599 hos forhandler, så hvis vi regner med at Top Gear-folkene fikk en god rabatt pga mengde de kjøpte inn og reklameeffekten Suzuki får, så kostet nok ikke dette mange kronene.ottorasmussen N242 skrev:Siden quote tydeligvis er tøft, drar jeg en til.Freshmaker N237 skrev:Var vel det jeg hadde brukt om det bare var den jeg lastet ned.. Har snart komplett samling med Top Gear nåottorasmussen N242 skrev: Selv brukte jeg ca. en halv time på nedlasting.
Jeg må si at jeg hadde sansen for den minien i hoppbakken, samt ishockey med suzuki. Verre ødeleggelse av så mange, nye biler har jeg aldri sett.
Top Gear Winter Olympics 2006
Moderator: Moderatorer
Nesten riktig - det var Bjørn, Bjørn, Annifrid og Agnetha. (hvis jeg husker Abba-navnene riktig). De som laget rulletekstene har åpenbart sett Monty Python. Og ikke helt fått med seg forskjellen på Norge og Sverige...Eliah skrev:Var det bare meg som la merke til at alle som hadde vert med å lage denne episoden heter Björn? se over rulleteksten en gang til;)

Medlem nr. N482
- saabanders
- 1.2 bar
- Sted: Sogn& Fj.
- ottorasmussen N242
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N242
- Navn: Otto Rasmussen
- Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
- Sted: Bergen
Jeg la også merke til det.Eliah skrev:Var det bare meg som la merke til at alle som hadde vert med å lage denne episoden heter Björn? se over rulleteksten en gang til;)
Engelskmennene er tydeligvis fascinert at dette navnet.
Så gjorde de vel dette i et forsøk på å være vittige.
Eier av bla. WIS og EPC, AIC, STM, EAC, TIS2000, SAAB MP.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.