185 hk vs 150
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1571
- Registrert: 23 sep 2004, 01:00
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Birger N372
- 1,5 bar
- Innlegg: 360
- Registrert: 30 nov 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N372
- Navn: Birger
- Bil: MY05 Saab 9-5 Aero (solgt)
- Sted: Grimstad
Synes den ser midnight blå ut jeg...? Men det gjør kanskje ikke noe at den ikke er svart?arctic421 skrev:Begge sort. Utstyrsmessig nesten identiske biler. Den ene her:
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1011344
/Birger
Antar at du mener forskjell mellom 154hk og 185hk. I tillegg til det du nevner har vel 185hk magnetventil? Det har ikke T5 - 154hk. (T7 - 150hk har magnetventil)saab9000aero skrev:forskjellen på 150 hk og 185 hk erstyreenheten og instrumentet.(trykk måler i 185 hk en
Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1571
- Registrert: 23 sep 2004, 01:00
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
den tabellen va jo helt supar, har savnet en sånnarctic421 skrev:Tabellen finner dere hær:
http://www.zsh.net/saabengines-1.0.xls
Forfatter sier det kan være noen småfeil.

Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln