Følte bare for å skryte litt av mekonomen, i går rundt midnattstider gikk jeg inn på deres hjemmeside og bestilte noen deler som skulle kunne hentes i min lokale mekonomen-butikk, ganske enkel operasjon, fikk bilde av delen og gode greier. Fikk også en opsjon på om jeg ville ha beskjed om når delene kom via mail eller telefon. Kvart på ni ringte de til morran idag! "begge delene er på lager, bare å komme og hente!" Delene det var snakk om var bærekule og en bremselsange til bilen min. Prisen var heller ikke gal, rundt 400 kr:)
Så for de som ikke har tid til å vente på deler, anbefaller jeg mekonomen på det varmeste
mvh oddi
Mekonomen!
Moderator: Moderatorer
Mekonomen!
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998
Jepp, mekonomen er bra. De har stort sett alt av deler liggende på lager. Bare ned å hente der igården. Alt unntatt bremseklosser har god kvalitet også.
Ellers så er jo Bilextra å anbefale, de har en god del trimmingsdeler liggende, som turbotrykksregulatorer, dumpventiler, karosserideler, green stuff bremseklosser felger pirelli dekk ( tilbud på vinterdekk nå).. Bare løpe å hente..

Ellers så er jo Bilextra å anbefale, de har en god del trimmingsdeler liggende, som turbotrykksregulatorer, dumpventiler, karosserideler, green stuff bremseklosser felger pirelli dekk ( tilbud på vinterdekk nå).. Bare løpe å hente..

2002 9-5 Aero automat