Hva er forskjellen på 99 og 900 drivakslingene?? Mener å huske at de på 99`n er litt kortere? Og er det den høyre akslingen som er 4-5cm lengre enn den venstre?? Er hvertfall det på 900`n...
Drivakslinger 99 vs 900??
Moderator: Moderatorer
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
Drivakslinger 99 vs 900??
Mener jeg har lest det en gang før på forumet, men finner det ikke igjen!!
Hva er forskjellen på 99 og 900 drivakslingene?? Mener å huske at de på 99`n er litt kortere? Og er det den høyre akslingen som er 4-5cm lengre enn den venstre?? Er hvertfall det på 900`n...
Hva er forskjellen på 99 og 900 drivakslingene?? Mener å huske at de på 99`n er litt kortere? Og er det den høyre akslingen som er 4-5cm lengre enn den venstre?? Er hvertfall det på 900`n...
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
å du bytta alikevell?
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Ettersom jeg har forstått, så er det ikke akslingene som holder huben fast... det er jo bærearmene.. og de blir ikke lengere bare en slenger på et sett lengere akslinger. ergo ikke bredere spor..Skjæveland N396 skrev:han snakker vel om å flytte 900akslinger over på 99an, og det kan da ikke være noe problem? bra med bredde!
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
jeg datt ut:s butter akslingene på en og900 standard??
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Nå Googla jeg bare litt kjapt på dette, men det ser ut til at sporvidden på 900 (-92) er 40 mm bredere både foran og bak enn en 99 (-75). Mulig at a-armene på 99 er smalere enn 900?
Skal måle litt på bilen min (-73 99) kontra en og900 og sjekke nærmere senere.
Skal måle litt på bilen min (-73 99) kontra en og900 og sjekke nærmere senere.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:

