Rescue kit ??
Moderator: Moderatorer
Rescue kit ??
http://www.abbottracing.com/2003/tuning ... -3_vrk.htm
Er det noen som har hørt om dette ??
eller montert et slikt på sin bil ??
hvordan er prisen ??
er det vanskelig og sette på noe slikt ??
fins det noen Norske firma som importerer og instalerer et slikt kit ??
masse spørsmål
etter hva jeg leser virker jo dette som et must
Er det noen som har hørt om dette ??
eller montert et slikt på sin bil ??
hvordan er prisen ??
er det vanskelig og sette på noe slikt ??
fins det noen Norske firma som importerer og instalerer et slikt kit ??
masse spørsmål
etter hva jeg leser virker jo dette som et must
Saab Viggen 00 mod
Blå..
Hirsh tuning
Første Saab jeg eier.
Mangler det noe info her ?? gi meg et hint
Blå..
Hirsh tuning
Første Saab jeg eier.
Mangler det noe info her ?? gi meg et hint
- Joachim N370
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
abbott har jo masse stasj til saab..
vurderer sterkt og invistere i
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
og
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
ja hva med en
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
eller noe herifra,, nå er jo min rimelig bra trimmet da
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
vurderer sterkt og invistere i
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
og
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
ja hva med en
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
eller noe herifra,, nå er jo min rimelig bra trimmet da
http://www.abbottracing.com/2003/index.htm
Saab Viggen 00 mod
Blå..
Hirsh tuning
Første Saab jeg eier.
Mangler det noe info her ?? gi meg et hint
Blå..
Hirsh tuning
Første Saab jeg eier.
Mangler det noe info her ?? gi meg et hint
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Jag har ett liknande "rescue-kit", men mitt kommer från MP-performance.
Mina synpunkter är:
Enklare utförande, men lika stabilt.
Det fungerar som tänkt, styrningen blir mer exakt utan flex.
Abbot är dyrt.
MP har kommit med en ny utgåva som är mer lik Abbot sin.
Men det som garanterat gör den största skilnaden på en Viggen är en 6pkt subframebrace från SpeedParts!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det 6pkt-staget är ett must på Ng900/Og9-3 med mer än 200hk!
Efter montering så kan du lugnt ge full gas med bara en hand på ratten!
Mvh Anders
Mina synpunkter är:
Enklare utförande, men lika stabilt.
Det fungerar som tänkt, styrningen blir mer exakt utan flex.
Abbot är dyrt.
MP har kommit med en ny utgåva som är mer lik Abbot sin.
Men det som garanterat gör den största skilnaden på en Viggen är en 6pkt subframebrace från SpeedParts!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det 6pkt-staget är ett must på Ng900/Og9-3 med mer än 200hk!
Efter montering så kan du lugnt ge full gas med bara en hand på ratten!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Speedparts sin side i Norge ligger tydligen nere.
Men en länk till staget på Sp's svenska side ska du få!
http://www.speedparts.se/prod/sp_ch_stag.shtml
Tog mig en halvtimme att monter, men då hade jag bilen på lyft.
Du får säkert en grei pris på stag+montering av Ole å Bent!
Mvh Anders
Men en länk till staget på Sp's svenska side ska du få!
http://www.speedparts.se/prod/sp_ch_stag.shtml
Tog mig en halvtimme att monter, men då hade jag bilen på lyft.
Du får säkert en grei pris på stag+montering av Ole å Bent!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Tror ikke det er noe å vente med Mr.Viggen.Saab900STCR skrev: Men det som garanterat gör den största skilnaden på en Viggen är en 6pkt subframebrace från SpeedParts!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det 6pkt-staget är ett must på Ng900/Og9-3 med mer än 200hk!
Efter montering så kan du lugnt ge full gas med bara en hand på ratten!
Mvh Anders
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Har hört att noen med 9-3 i sverige har klagat på att katalysatorn tar i det staget.
Jag hade flyttat katalysatorn så den hamnar längre bak.
Jag menar fortfarande att katalysatorn värmer oljan för mycket när man stänger av motorn på 9-3 och 9-5.
Mvh Anders
Jag hade flyttat katalysatorn så den hamnar längre bak.
Jag menar fortfarande att katalysatorn värmer oljan för mycket när man stänger av motorn på 9-3 och 9-5.
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Innlegg: 673
- Registrert: 13 aug 2005, 01:00
- Sted: Bergen
- Kontakt:
- matrox N522
- MAX BOOST
- Innlegg: 2089
- Registrert: 14 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten