Sett for mye Autofil og lest for mye dreiemoment-svada på nettet?KongerudN344 skrev:Jeg trur nesten jeg holder en knapp på folkevogna altså.... Kommer selvfølgelig litt ann på distansen...
99T16 vs. Touran 2.0 TDI ?
Moderator: Moderatorer
- Frode N220
- 1,5 bar
- Sted: Stjørdal
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Veit ikke så mye om åssen denne 99'en ligger på veien da, men jeg har dessverre dårlig erfaring med veigrep på gamle SAAB'er... Er det svingete veier har jeg ikke sjanse til å holde følge med golfer av litt nyere dato... Midt på 90 tallet.
Tar de seff igjen med EN gang det kommer ei slette da... Bremser er jo et annet kapitell
Tar de seff igjen med EN gang det kommer ei slette da... Bremser er jo et annet kapitell

På 165 15 myke dempere o mangel av stabstag slet 99ene. Men himmel og hav for en forskjell det er med harde sportsdempere stabstag og 195 dekk, for ikke å snakke om senkning.
Vet ikke hvor fort dere hadde tenkt å kjøre, men en touran har vel en del høyere toppfart, mens 99en har en tendens til å stange hardt i fartsvinden. Tipper på 99en om du klarer å få den i 3de gir og holder deg under 140-150..
Vet ikke hvor fort dere hadde tenkt å kjøre, men en touran har vel en del høyere toppfart, mens 99en har en tendens til å stange hardt i fartsvinden. Tipper på 99en om du klarer å få den i 3de gir og holder deg under 140-150..
2002 9-5 Aero automat