Prøvde også å få taki den Shell-olja Doc anbefalte, men ingen av stasjonane eg var innom idag hadde den på lager. Men dei prøvde å pakke på meg ein olje berekna for bakakslingar
Gear olje Quaker State Super Quadrolube SAE 75W EP, API GL-5
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Etter som eg les på STCS, kjem det sigandes over meg at eg kanskje burde "skylle ut" mineralolja. No har eg rundt 1.5 liter at den olja eg fyllde på i haust, kanskje eg berre skal tappe ut ein del av den olja som er på kassa no og sjå om den vert betre. Når eg bytta vart det berre tappa av og fyllt på ny.
Prøvde også å få taki den Shell-olja Doc anbefalte, men ingen av stasjonane eg var innom idag hadde den på lager. Men dei prøvde å pakke på meg ein olje berekna for bakakslingar
"Det er då GL-5 det også" sa ho kjærringa som sikkert har mest kompetanse på pølsesalg 
Prøvde også å få taki den Shell-olja Doc anbefalte, men ingen av stasjonane eg var innom idag hadde den på lager. Men dei prøvde å pakke på meg ein olje berekna for bakakslingar
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Innlegg: 1262
- Registrert: 03 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
Typisk, redda ei girkasse i Dale seint ein kveld for mange år sidan, kunden skulle ha girolje, GL4, jenta på jobb fant berre GL5,differensial olje, meinte han kunne bruke den, GL5 var berre enda betre enn GL4Hjelle, N6 skrev:
Prøvde også å få taki den Shell-olja Doc anbefalte, men ingen av stasjonane eg var innom idag hadde den på lager. Men dei prøvde å pakke på meg ein olje berekna for bakakslingar"Det er då GL-5 det også" sa ho kjærringa som sikkert har mest kompetanse på pølsesalg
Men eg ville vel holdt meg til ein GL4 på girkasse, så lenge produsenten av kassa ikkje anbefaler GL5, sterkare tilsetningar på GL5, men om både GL4 og GL5 så bør det jo vere trygt.
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
Solgt 
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
GL-4 og GL-5 går begge to, men som nevnt bruk ikke GL-5 EP. De er nettopp for bakakslinger med additiver for extreme trykk ( kalles også hypoidolje ) og da ryker synkringene med tiden... Og det var jo ikke riktig meningen.
Står det GL-5 og MIL-L-2105D på boksen skal det passe uansett hvilket fabrikat det gjelder.
Men unnvik allt som det står hypoidolje eller EP-olje på. ( Kan dog i regel brukes på diffen på automatkasser - men bare der. )
Ellers må da norske bensinstasjoner kunne bestille hjem saker, min gjör jo det ( med glede ) her hjemme i Sverige.
Står det GL-5 og MIL-L-2105D på boksen skal det passe uansett hvilket fabrikat det gjelder.
Men unnvik allt som det står hypoidolje eller EP-olje på. ( Kan dog i regel brukes på diffen på automatkasser - men bare der. )
Ellers må da norske bensinstasjoner kunne bestille hjem saker, min gjör jo det ( med glede ) her hjemme i Sverige.
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Innlegg: 1262
- Registrert: 03 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
Vi har nesten bare pølsestasjoner i Norge!doc N544 skrev: Ellers må da norske bensinstasjoner kunne bestille hjem saker, min gjör jo det ( med glede ) her hjemme i Sverige.
Ellers så er vi enige!
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
Solgt 
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
