Har ikke noe "problem" aa se ut med 35-filmen. Uansett vil jo Stalfa ha filmen paa bakdoera og bakover. Tror ikke en 20 film vil vaere noe problem da.
Merket meg at lav kveldssol var nok til at femaaringen i baksetet tok paa seg solbrillene...

Saa en vil jo faa sollys inn i bilen uansett, men ikke saa skarpt lys som en ellers ville faatt.
Ofte maa en la bilen vaere igjen til neste dag, da maa dette klaffe med Sverige turen osv. Om en er veldig noeye og vil ha utbedret evt. smaabobler i filmen i ettertid,er det greit aa faa det gjort i naerheten.
Naboen min fikk lagt film paa X-trailen sin i vinter til ca 4000 (tror jeg det var), og svogern min fikk lagt for ca 4500 paa sin Avensis. Begge helt rundt. Dette var vel riktignok "vinterpriser". Naa paa sommerstid er det kanskje litt flere som finner ut at de "maa" ha?
50 paa framrutene funker helt bra. Vanskelig aa se at det faktisk er lagt film. Ville uansett ikke lagt noe moerkere enn 35 paa framrutene.
Vil en hidre litt innsyn, for aa ikke friste kjeltringer, ville jeg gaatt for 20 filmen.
Ellers blir det nok hip som hap tror jeg.