Må vel lage en liten tråd om hva jeg har bedrevet dagene med i det siste...
Har fått leigd meg ein plass i ett felles-verksted oppi høgga her i bø.
Og her på fredagen så tenkte jeg atte jeg sku begynne å rote litt med BC-bilen jeg har ståendes
Gammalt bilde.....
eg hadde ein topp som jeg plana,porta og satte i ein trim-kam i her i vinter som jeg monterte da på fredagen...
Litt kunstnerisk bilde a toppen...
Men så blei det ein tur nedover t Risør t ei campingvogn denna helga da... (pokkers kvinnfolk som må drasse kånn me på slikt når d e masse å gjæra i verkstedet....)
Uansett så fant eg ut i løpet a helga atte d e løp på bilcrossbanen heime, så da bynna eg å bli litt tent på å kjøre....
Så da når eg på mandagen klokka 16.00 va tebake i Bø (etter ein liten svipptur innom kristiansand) så va d oppover t ein kjenning som har fres der ein fekk laga ett justerbart kam-drev.
Etter det va laga så va d videre oppover t verkstedet å montere alt sammens sammen bare for å finne ut atte ein hadde snudd kam-brygga feil veg så ein ikkje hadde smøring t kammen (fant ut at den sto feil når eg kinna opp oljetrykk t toppen å fekk ei fin svart stråle med olje mitt i trynet....) da måtte ein seff a med kammen igjen fær å snu kam-brygga....
Så sette eg på eksos-manifoilen å kødda nokko JÆ.... med å setta på den delen a motorfesten som gjeng opp i toppen, tok selfølgeleg a detta isteden for å bøyge det t sida.... Men fekk det nå endeleg på plass igjen da....
Så måtte eg setta på innsuget å da viste det seg selfølgeleg atte den innsugs-pakningen eg laga etter ett insprut innsug ikkje stemte med innsuget eg sku bruke.... så da blei det sikaflex som va løsningen der....
Detta skjedde da etterpå atte eg hadde sett på innsuget å fyllt på frostvæske.... (frostvæska rant da selfølgeleg ut over batteri-muttertrekkeren til ca 3000KR

Når eg da hadde fått montert innsuget med sikaflex istan fær pakning skulle eg fylle på frostvæske igjen, det resulterte da selfølgeleg me atte det sto ei stråle kjølevæske ut a det hullet t ein a innsugsboltene (som det var gåen gjenge i.... Noen hadde prøvd å borra opp å herja der i tillegg så eg sette ikkje inn nokko der...) så da blei d å tappe ut kjølevannet igjen for å gjenge opp hullet å setta i ein skruve, men det prosjektet stoppa når ein fant ut atte batteri-drillen låg igjen der jeg fresa kamdrevet.... Så da va d bare å kline nedi litt sikaflex å dra ned ein skrue å da blei heldigvis det tett....
Så da va d bare å starte bilen... Å den starta.... Å den stoppa.... for da hadde eg selfølgeleg mista den styringa t den mekansike bensin-pumpa

-I dag så har eg sett på igjen bensinpumpa (med styringa....)
-Skrudd tilbake stemplene t calipperene så den ikkje hang på bremsane lengre
-Bytta indre "drivknuten"
-retta heile bilen (den va rammeskeiv)
-Bynna å sveise forsterkninger, men gikk tom for gass.....
Så nå ska eg sveise meir i morgo samt å setta inn førerstol å teste bilen litt å sjå om det fungerer.....
Å eg må au nesten nevne det atte alt detta her blir gjordt mens eg gjeng på krykker da eg har ett bein som e i heller dårleg forfatning, men t helga ska d kjøras så da fær ein sjå åssen d gjeng.....
Kommer tilbake med meir info å bilder nå fram mot løpet, å bilde plasseringer osv etter løpet....
Edit:
Motar all moralsk og økonomisk støtte med takk
