Satt i koppholderen i dag. En ganske enkelt jobb. Tok meg ca 10 min, om ikke mindre.
Finn deg noe av tynn hard plast, dette da for å ta ut SID. Sett den i ene enden, så du får brekt ut denne. Når det er gjort fører du den lands kanten på oversiden, så du drar den mer og mer ut jo lenger bort du kommer. Til slutt er den løs på begge sider, og du kan ta den ut. Løsne kabelen til SID, da ser du dette:
Som du ser, så sitter den festet primært i de to klipsene på hver side, men også på toppen. Er noe som holder den igjen i bunn også, men bare ta i litt, så kommer den.
Slik ser da den orginale "ramma" ut
Se så fint åpent hull, nå har man sjansen til å nappa ut kabelen til "Fasten Seat Belt"-lyset, om du er en slik som kjører uten belte.
Her har man da den nye. Ser ikke ut til å ha kosta 500,- å produsere + sending + provisjon.
Etter litt fomling fikk jeg den på plass igjen, var litt trangt oppi hjørnene. Press den ned på midten på toppen, slik at festene på toppen kommer under. Så er det bare å skyve den på plass, og presse inn klipsene på ver side. Og plugge i kabelen til SID, og putte den på plass.
Bilder av de endelige resultatene