Noen som har hørt om en lettrykks 9000 med 285 hk?

Hva slags bil kan dette være? Bare en fulltrykkskonvertert og trimma 9000?
(Vet jeg kunne ringt, men jeg er ikke på jakt etter 9000, så vil ikke mase uten grunn)
Moderator: Moderatorer
Forskjell er vel airflow ihvertfall. Trond N47 har jo en svart...Hjelle, N6 skrev:Bløff og fanteri.
Min Turbo S er då også talladegaraud.
Etter det eg har funne ut var Turbo S lik Aero, men den vart vel kun kalla Aero i Sverige.
Effekta på 2.3T-en er 200hk originalt, men monge har den raude trimboksa som gir 220hk.
Men 285hk originalt? er nok lite sansynlig.
Feil... i allefall litt...Freshmaker N237 skrev:Turbo S er en aero som er solgt i Norge, men er skeptisk til effekten jeg også..
Feil: 9000enen jeg kjører nå har 250 trøkk, og nesten 400 drag mener jeg.. Det er orginalt fra fabrikk! Orginal ECU, luft og eksos.. Saab har ergo levert 250 hesters 9000'ener.. ECUen er den samme som Saab leverte til svenske politibiler, så den er orginal...TT N12 skrev:Freshmaker N237 skrev: Ingen 9000 har noensinne hatt mere enn 225 hk orginalt(CS Aero).
Turbo S finnes både som CC i 91 og CSE 92.
hvor mange kW står i vognkortet ditt?ParADigM N558 skrev:Feil: 9000enen jeg kjører nå har 250 trøkk, og nesten 400 drag mener jeg.. Det er orginalt fra fabrikk! Orginal ECU, luft og eksos.. Saab har ergo levert 250 hesters 9000'ener.. ECUen er den samme som Saab leverte til svenske politibiler, så den er orginal...TT N12 skrev: Ingen 9000 har noensinne hatt mere enn 225 hk orginalt(CS Aero).
Turbo S finnes både som CC i 91 og CSE 92.Er forøvrig en 94 mod. CSE (uten takluke:p )
Har litt tungt for å bite på dette...ParADigM N558 skrev:Feil: 9000enen jeg kjører nå har 250 trøkk, og nesten 400 drag mener jeg.. Det er orginalt fra fabrikk! Orginal ECU, luft og eksos.. Saab har ergo levert 250 hesters 9000'ener.. ECUen er den samme som Saab leverte til svenske politibiler, så den er orginal...Er forøvrig en 94 mod. CSE (uten takluke:p )