
Bilde: Tele Saab
Moderator: Moderatorer
- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
Fant den på: http://www.fastenbelts.com/saabcarsonline/
Mye bra stoff på sidene deres.
Edit: Adressen til bildet avslører forresten at den er en ?Postbil?
Mye bra stoff på sidene deres.

Edit: Adressen til bildet avslører forresten at den er en ?Postbil?

Saab er livet! 

- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
saabpostcar2.jpg , så vet ikke jeg.
Bilen på det andre bildet er shopp'ed og finns ikke, men den var gangster.
edit2:

Synes jeg ser en liten liket.
Bilen på det andre bildet er shopp'ed og finns ikke, men den var gangster.

edit2:
Synes jeg ser en liten liket.

Sist redigert av Vangen N622 den 20 sep 2006, 03:28, redigert 1 gang totalt.
Saab er livet! 

- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Stemmer, SAAB og Posten i Sverige hadde eit prøveprosjekt der SAAB bygde postbilar av 99:an. Prosjektet kom aldri lengre enn til prototyper.Tor N12 skrev:Det ER en postbil... den er jo også høyrerattet slik at postmannen skal slippe å stige ut av bilen
Eller kan det nemnast at SAAB 900 vart innkjøpt av poståkeriet, var vel 5Ck som var mest vanlig der.
Kan også leggast til at ein viss svart 900 har vore i Posttjeneste, den tia eg køyrde i Posten Transport hadde eg nokre tilfeller av ekspresspakkar som måtte leverast på kvelden, hadde då småpakkane i 900:an og tok leveransane på vei heimatt på kvellinga.

- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
- Viggen-51
- 1,5 bar
- Innlegg: 362
- Registrert: 26 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 51
- Bil: 9-3 Viggen Cab.
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Du hadde vel ikke pakkene liggende løse INNE i bilen?Hjelle, N6 skrev:Kan også leggast til at ein viss svart 900 har vore i Posttjeneste, den tia eg køyrde i Posten Transport hadde eg nokre tilfeller av ekspresspakkar som måtte leverast på kvelden, hadde då småpakkane i 900:an og tok leveransane på vei heimatt på kvellinga.



Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)
- Joachim N370
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
Du tar av deg skoa, men tar med skitne pakker inn i bilen?Viggen-51 skrev:Du hadde vel ikke pakkene liggende løse INNE i bilen?Hjelle, N6 skrev:Kan også leggast til at ein viss svart 900 har vore i Posttjeneste, den tia eg køyrde i Posten Transport hadde eg nokre tilfeller av ekspresspakkar som måtte leverast på kvelden, hadde då småpakkane i 900:an og tok leveransane på vei heimatt på kvellinga.![]()
![]()



Nesten litt skuffa over deg nå

9³ TurboX
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Er du gal?Viggen-51 skrev:Du hadde vel ikke pakkene liggende løse INNE i bilen?![]()
![]()
Pakkane låg sjølvsagt i bagasjeromet, og Joachim; det var virkelig småpakkar, som både var reine og som ekstra sikkerheit bruklte eg papp baki bagasjeromet

Var det tvilsome greier svei eg heller ei ekstra runde med ein av lastebilane eller ein av MB Sprinterane vi hadde disp., er då måte på risikoar en skal ta

- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Flere spesielle Saaber:
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=154384
Og så har vi denne! Ikke photoshop, så det er mulig! Bygg i vei, folkens!!



http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=154384
Og så har vi denne! Ikke photoshop, så det er mulig! Bygg i vei, folkens!!

Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Nei, jeg forklarte meg vel litt utydelig. Dersom du vil importere et spesielt bygge fra f.eks. Sverige, kan du gjøre det og registrere den her, såfremt den er godkjent i Sverige. (Selv om svenskene har mindre strenge regler på ombygging..)Daniel N683 skrev: hmm.. er det tilfelle?
Kan jeg i såfall få godkjent bilen min i sverige om jeg har planer som det norske biltilsynet ikke vil være med på?
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt: