Eftersnakk SpeedPartstreff
Moderator: Moderatorer
- herman86-N693
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N693
- Navn: Andre
- Bil: NG900R
- Sted: Tønsberg
- Kontakt:
- Tomas N61
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N61
- Navn: Tomas
- Bil: 9-5 2006
- Sted: Frogner(på landet da...)
Jeg repeterer meg selv:
Dt vil komme en liten reportasje fra treffet på forsiden(ikke forumet),inkludert tider på stage drive samt alle bilder som vi har.
(måtte bare sove litt, og dagen etter er heldigvis 24 timer
)
Dt vil komme en liten reportasje fra treffet på forsiden(ikke forumet),inkludert tider på stage drive samt alle bilder som vi har.
(måtte bare sove litt, og dagen etter er heldigvis 24 timer

Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006
9-5 2006
Takk for det! Det var faktisk første gangen vi arrangerte SS i regnvær, tro det eller ei så har vi aldri hatt regn på være events, men engang må jo være den første. Var litt tweaking som måtte til for å tilpasse oss været, vanligvis er det mer flyt i kjøringen, men det kom seg etterhvert..Thor N67 skrev:På veiene av styret og sponsorer vil jeg takke alle som kom å bidro til at dette kanskje ble årets beste treff. I alle fall hed tanke på at det møtte opp minst 55 biler. Dette ble et kjempe treff selv om været ikke var helt på vår side.
Vil også rette en stor takk til gutta i Sideways som sørget for at stage drive ble gjennomført uten plett og lyte.

Var imponert over samholdet i Saab miljøet, hadde aldri regnet med at det kom så mange biler som det gjorde.. Synd det ikke var så mange som ville kjøre, men skjønner at været får mye av skylda for dette..
Takk for en fuktig men morro dag!
Mvh.
Anders & Sideways Crew
|http://www.teamsideways.com|
Banner vel i kirka nå - |Ford Sierra IST| |Ford Sierra STV|
"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Banner vel i kirka nå - |Ford Sierra IST| |Ford Sierra STV|
"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Treff
Hallo alle sammen
Vil rette en stor takk til alle dere som kom, selv mistet vi tellingen ved 54-55 fremmøtte biler
Ønsker også å gi en takk til Pers Bil - Hirsch Performance ( Tommy & Tor og deres TTR - SAAB Huset og ikke minst STCN, som gjorde dette til et stort SAAB treff
" PA og Claes ( speedparts sweden ) gleder seg allerede til neste treff med dere alle
Mvh
Speedparts Norway

Vil rette en stor takk til alle dere som kom, selv mistet vi tellingen ved 54-55 fremmøtte biler

Ønsker også å gi en takk til Pers Bil - Hirsch Performance ( Tommy & Tor og deres TTR - SAAB Huset og ikke minst STCN, som gjorde dette til et stort SAAB treff

" PA og Claes ( speedparts sweden ) gleder seg allerede til neste treff med dere alle

Mvh
Speedparts Norway

Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
- Tomas N61
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N61
- Navn: Tomas
- Bil: 9-5 2006
- Sted: Frogner(på landet da...)
Vi har problemer med serveren(web byrået). Dette gjør at vi ikke kan legge ut bilder på forsiden som planlagt. Dette vil nok ikke løse seg før tidligst tirsdag. Beklager dette(hadde alle jobbet søndager slik som oss, så hadde alt vært i orden
). en liten reportasje blir lagt ut i dag, så får heller dere andre legge litt bilder her i mens.
Her er linken for dere som IKKE greier å gå til Hovedsiden:
http://www.saabturboclub.net/full_news. ... &menuID=65

Her er linken for dere som IKKE greier å gå til Hovedsiden:
http://www.saabturboclub.net/full_news. ... &menuID=65
Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
9-5 2006
9-5 2006
- Lillegutt82
- Grunnladetrykk
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 88
- Bil: 9000 Aero M96 9-5 Estate M07
- Sted: Levanger
Nettopp kommet hjem,må bare si at det absolutt var verdt turen! Synd med regn under stagedrive,men ingen rår over sånnt..
Hadde det morsomt uansett!
Takk til alle som har stått på for å gjøre dette mulig!
Morten

Takk til alle som har stått på for å gjøre dette mulig!
Morten
M96 9000 AERO (go'bilen)
M96 9000 CS (avskiltet..)
M07 9-5 estate (familiebil)
M11 MB Vito 116 (arbeidsbil)
M96 9000 CS (avskiltet..)
M07 9-5 estate (familiebil)
M11 MB Vito 116 (arbeidsbil)
- Magnus N608
- 1,5 bar
- Navn: Magnus Hansen
- Bil: Saab 900 Aero t16 89
- Sted: Hamar
- Marianne N561
- 0.7 bar
- Sted: Frogner, Sørum
Kjempetreff!!
Litt synd med alt regnet men utrolig gøy! Skulle vel hatt med x antall skift til minsten.. jeg har lært
Må si loddtrekninga var spesielt bra
Jeg ser jeg ikke får kjøpt lodd til meg selv neste gang.. kan ikke skjønne det.. jeg vinner så å si aldri:) Får finne meg en medsammensvoren til neste gang:P

Må si loddtrekninga var spesielt bra

Jeg ser jeg ikke får kjøpt lodd til meg selv neste gang.. kan ikke skjønne det.. jeg vinner så å si aldri:) Får finne meg en medsammensvoren til neste gang:P
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Ja kjære venner, vil med dette takke for et dødsbra treff. UTROLIG mye bra folk vi har i klubben altså.
Er dere ikke glade i bilder a? Her kommer noen ihvertfall.
KÅPIRAIT på bildene!
SP sin blå

Tor og Utengen sin gule

Gutteklubben klam-hanske

Ingvar. Syk syk mann.. Eneste han snakket om hele dagen var noe om pølser
Ingvar var med meg hjem og hang med meg til lang på kveld. Fikk cruicet litt 9.3 gjorde vi også

Utengen

Her har vi den lokale filmklubben.. Så ut som det ble litt pinlig når gatebilbabsene kom toppløse på skjermen
hehe

Rune som jobber hardt for å få folk til å kjøpe lodd:)

Denne likte jeg da:) Har skaffet meg lik bil selv. Med samme lakk og interiør. TWINS?

Her har vi jo Hurra-gutta

MR. Hot-dog!

Frøken alkevads søndagskjøretøy..

Jeg var så heldig å få låne mammas 9.3 aero denne dagen Var en fugl som visket meg noe i øret og mumlet om dne eneste ORGINALE Aero'n der?
I midten

Her har vi Pedro og hans engelske(?) kamerat Greg.
Gutta kjører svart stil

Klubbens rundbrenner? hehe

Mammas igjen

Halvars T8.. Med heve-sett

Her har vi Claes fra SP sveeden..

Petter er ikke sein med å flæshe hooden.. Riktig innstilling det:)

Er dere ikke glade i bilder a? Her kommer noen ihvertfall.
KÅPIRAIT på bildene!
SP sin blå

Tor og Utengen sin gule

Gutteklubben klam-hanske

Ingvar. Syk syk mann.. Eneste han snakket om hele dagen var noe om pølser

Utengen

Her har vi den lokale filmklubben.. Så ut som det ble litt pinlig når gatebilbabsene kom toppløse på skjermen

Rune som jobber hardt for å få folk til å kjøpe lodd:)

Denne likte jeg da:) Har skaffet meg lik bil selv. Med samme lakk og interiør. TWINS?

Her har vi jo Hurra-gutta

MR. Hot-dog!

Frøken alkevads søndagskjøretøy..

Jeg var så heldig å få låne mammas 9.3 aero denne dagen Var en fugl som visket meg noe i øret og mumlet om dne eneste ORGINALE Aero'n der?

I midten

Her har vi Pedro og hans engelske(?) kamerat Greg.
Gutta kjører svart stil

Klubbens rundbrenner? hehe

Mammas igjen

Halvars T8.. Med heve-sett

Her har vi Claes fra SP sveeden..

Petter er ikke sein med å flæshe hooden.. Riktig innstilling det:)

1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- utengen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N038
- Sted: Norge, Sveits
- Kontakt:
Hei
Ja tross lite søvn med fly hjem fra Sveits på fredag natt og besøk fra Trondheims bataljonen langt utpå natta og opp styggtidlig på mårran med lavtrykk så lavt att det heter mætt ta mæ regn på Toten, så var optimismen på topp, dro fra Lena 08_40, og Saab på Saab la seg på hjul gjennom Skreiberga der farten ble skrudd opp en del hakk, så flere forbipasserte lurte sikkert på hva det var som skjedde så tidlig en lørdags morgen, men de la seg godt til høyre med høyre foten godt planta på den midterste pedalen da vi kom farende med høyre foten godt nede i matta på den høyre side.
Litt kjapp frokost på minnesund og skravla var godt i gang da en fyr kommer farende ut fra Statoil stasjon og ber føreren av den gule bilen melde seg ved disken øyeblikkelig, ja visst f… bensinen må jeg betala ja, ikke bare colaen
Men fram kom vi til slutt, selv om regnbygene prøvde og stoppe oss så godt de kunne, så ble vi ikke vippet av pinnen så lett.
Vell framme så ble det et knall bra treff, mange biler og kjente og ukjente mennesker, nå i ettertid kjente mennesker.
Tross det bløte som ikke ville gi seg så var humøret på topp, og skam den som gir seg.
Det ble ett meget bra oppmøte.
Moro og kjøre superstage selv om det var som nevnt tidligere bløtt.
Selv om veldig mange var nede på Gardermoen ankomst og avgang og sjekket litt før de fant rett veg til superstage så fant de fram til slutt, for travelt hadde de fleste som skulle til superstage, men ikke mange som kjørte rett veg første turen Inkl undertegnet som datt av etter en stund, men med co driver med klisterhjerne så kom vi fram til slutt.
Vell nede var det bare full gass som gjaldt og ikke f …. så jeg noen koner før det var for sent, men meste runde skulle det gå bedre, det var bare og gi fullt samme hvor mange koner som forsvant, tenkte det skulle gå fortere uten P-A, Tor, og Terje i bilen, men faktum var att den raskeste tiden jeg kjørte var med 4 pers i bilen, spør meg ikke hvorfor, men kanskje det var med hjelp av veg beskriving av 3 hylende karer som skulle fortelle når og hvor jeg skulle bremse, svinge, og gi gass. Og ikke minst fikk jeg klar beskjed om att den bommen skulle jeg holde meg langt unna, samtidig som det kom gloser på norsk og svensk på hva gjør du, eller nå mistet du tid, det der går ikke, Jävla norrbagge.
Ok helt greit, neste tur er det en av dere andre som kjører.
Men nei da, da kom det unnskyldninger som, må ned igjen, skal kjøre selv, kjenner ikke bilen, for bløtt, har aldri kjørt automat, bla bla. Hehe men moro var det i alle fall.
Høyre foten ble nok litt for tung når jeg prøvde alene og rev kone på kone i det bløte veglaget med 9-5 2,0t automaten.
Det gikk ikke fortere selv om man prøvede og justere med venstrebremsing, justering med brekk med mer, for ikke f…. gikk det fortere.
Må bare bøye meg i støvet og si jeg er meget imponert over all pølse grilling som løpte som smurt, bare og gi beskjed, 2 pølser takk a.s.a.p, og ikke før du hadde rukket og si bare ketchup, så lå de i hånda klare til sluking, for her var det fastfood med 0 i ventetid, må si att detta har gutten vøri mæ på før. Sjefsgrilling right on time
Eller så ble det mange fine premier tror jeg, mye prat og kos samt, mange som pratet og ble kjent med andre, som man ellers bare prater med via forum med mer.
Undertegnet måtte dra tidlig da programmet var tidspresset, med 70års fest kl 1800, så slutten får jeg ta igjen en annen gang.
Takk til STCN, Speedparts, Pers bil, Saab skøyen, Anders & Sideways Crew, Clas og Per Anders, TT og dere andre fra Trondheim som kjørte drøye 100mil tur retur for en meget bløt dag, og kanskje kveld, og ikke minst alle dere andre som gjorde dette til ett meget hyggelig treff.
Mvh
Tommy Utengen
Ja tross lite søvn med fly hjem fra Sveits på fredag natt og besøk fra Trondheims bataljonen langt utpå natta og opp styggtidlig på mårran med lavtrykk så lavt att det heter mætt ta mæ regn på Toten, så var optimismen på topp, dro fra Lena 08_40, og Saab på Saab la seg på hjul gjennom Skreiberga der farten ble skrudd opp en del hakk, så flere forbipasserte lurte sikkert på hva det var som skjedde så tidlig en lørdags morgen, men de la seg godt til høyre med høyre foten godt planta på den midterste pedalen da vi kom farende med høyre foten godt nede i matta på den høyre side.
Litt kjapp frokost på minnesund og skravla var godt i gang da en fyr kommer farende ut fra Statoil stasjon og ber føreren av den gule bilen melde seg ved disken øyeblikkelig, ja visst f… bensinen må jeg betala ja, ikke bare colaen
Men fram kom vi til slutt, selv om regnbygene prøvde og stoppe oss så godt de kunne, så ble vi ikke vippet av pinnen så lett.
Vell framme så ble det et knall bra treff, mange biler og kjente og ukjente mennesker, nå i ettertid kjente mennesker.
Tross det bløte som ikke ville gi seg så var humøret på topp, og skam den som gir seg.
Det ble ett meget bra oppmøte.
Moro og kjøre superstage selv om det var som nevnt tidligere bløtt.
Selv om veldig mange var nede på Gardermoen ankomst og avgang og sjekket litt før de fant rett veg til superstage så fant de fram til slutt, for travelt hadde de fleste som skulle til superstage, men ikke mange som kjørte rett veg første turen Inkl undertegnet som datt av etter en stund, men med co driver med klisterhjerne så kom vi fram til slutt.
Vell nede var det bare full gass som gjaldt og ikke f …. så jeg noen koner før det var for sent, men meste runde skulle det gå bedre, det var bare og gi fullt samme hvor mange koner som forsvant, tenkte det skulle gå fortere uten P-A, Tor, og Terje i bilen, men faktum var att den raskeste tiden jeg kjørte var med 4 pers i bilen, spør meg ikke hvorfor, men kanskje det var med hjelp av veg beskriving av 3 hylende karer som skulle fortelle når og hvor jeg skulle bremse, svinge, og gi gass. Og ikke minst fikk jeg klar beskjed om att den bommen skulle jeg holde meg langt unna, samtidig som det kom gloser på norsk og svensk på hva gjør du, eller nå mistet du tid, det der går ikke, Jävla norrbagge.
Ok helt greit, neste tur er det en av dere andre som kjører.
Men nei da, da kom det unnskyldninger som, må ned igjen, skal kjøre selv, kjenner ikke bilen, for bløtt, har aldri kjørt automat, bla bla. Hehe men moro var det i alle fall.
Høyre foten ble nok litt for tung når jeg prøvde alene og rev kone på kone i det bløte veglaget med 9-5 2,0t automaten.
Det gikk ikke fortere selv om man prøvede og justere med venstrebremsing, justering med brekk med mer, for ikke f…. gikk det fortere.
Må bare bøye meg i støvet og si jeg er meget imponert over all pølse grilling som løpte som smurt, bare og gi beskjed, 2 pølser takk a.s.a.p, og ikke før du hadde rukket og si bare ketchup, så lå de i hånda klare til sluking, for her var det fastfood med 0 i ventetid, må si att detta har gutten vøri mæ på før. Sjefsgrilling right on time
Eller så ble det mange fine premier tror jeg, mye prat og kos samt, mange som pratet og ble kjent med andre, som man ellers bare prater med via forum med mer.
Undertegnet måtte dra tidlig da programmet var tidspresset, med 70års fest kl 1800, så slutten får jeg ta igjen en annen gang.
Takk til STCN, Speedparts, Pers bil, Saab skøyen, Anders & Sideways Crew, Clas og Per Anders, TT og dere andre fra Trondheim som kjørte drøye 100mil tur retur for en meget bløt dag, og kanskje kveld, og ikke minst alle dere andre som gjorde dette til ett meget hyggelig treff.
Mvh
Tommy Utengen
900TTR M94
93SC 1,9 TID M07
STCN 038

93SC 1,9 TID M07
STCN 038
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Eksisterer det noen resultatliste i fra stage kjøringen?
Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt: