
"Nydelig" BMW 318is
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1749
- Registrert: 23 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
- Eirik N310
- 2.0 bar
- Innlegg: 577
- Registrert: 28 mar 2004, 01:00
- Sted: Lørenskog
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270285
Legger den her jeg, orker ikke opprette en ny tråd. Er ingen BMW, men fin lell... ...
Legger den her jeg, orker ikke opprette en ny tråd. Er ingen BMW, men fin lell... ...
Eirik N310 |
'01 BMW 320 TD
x '95 Saab 900S 2.0i BLACK EDITION!!! (m/takluke)
x '84 Mercedes 300d..
x '84 Saab 99GL Five Speed
'01 BMW 320 TD
x '95 Saab 900S 2.0i BLACK EDITION!!! (m/takluke)
x '84 Mercedes 300d..

x '84 Saab 99GL Five Speed
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
"MOR DI E EIN MANN" i fronten og heimbrentsdunken på gulvet, skikkelig partybrakke!Eirik N310 skrev:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270285
Legger den her jeg, orker ikke opprette en ny tråd. Er ingen BMW, men fin lell... ...
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- Martin Aronsen
- 0.7 bar
- Innlegg: 110
- Registrert: 29 jan 2006, 10:12
- Medlemsnummer: N620
- Sted: Moss
Sprek den daEirik N310 skrev:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270285
Legger den her jeg, orker ikke opprette en ny tråd. Er ingen BMW, men fin lell... ...

Sikkert vært enda kulere om eksosen hadde vært gjennom bilen, og ut midt på taket. Og grønn plysj inni.
Martin, N620
'00 Saab 9-3 2.0L SE
'00 Saab 9-3 2.0L SE
- Stalfa
- Overload!!!
- Innlegg: 1269
- Registrert: 23 feb 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Smaken er som baken vet du.
Helt enig i at fronten var vulgær. Jeg synes nå over dimensjonerte bakstusser er hakket værre.
Det hverken ser bra ut eller har noen funksjon. Det er en myte at man får 1hk/decibel.

Helt enig i at fronten var vulgær. Jeg synes nå over dimensjonerte bakstusser er hakket værre.
Det hverken ser bra ut eller har noen funksjon. Det er en myte at man får 1hk/decibel.

Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Vulgært er bra av og til! Genialt til bygdefest, vorspiel, nachpiel, overnatting og oppmerksomhet når du står utenfor samfunnshuset! Det er jo 4 ting på en gang, så da MÅ det jo bli noe på deg!Stalfa skrev:Smaken er som baken vet du.
Helt enig i at fronten var vulgær. Jeg synes nå over dimensjonerte bakstusser er hakket værre.
Det hverken ser bra ut eller har noen funksjon. Det er en myte at man får 1hk/decibel.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- be_foto N710
- 2.0 bar
- Innlegg: 647
- Registrert: 24 jun 2006, 18:05
- Medlemsnummer: N710
- Navn: Bjørn Erik
- Bil: NG900 98. 2L suger 9-5 01 2,3L
- Sted: Blystadlia
- Kontakt: