Og er det nokon som har tips til stereoanlegg i båt? Ikkje noko voldsomme greier, men heilt kurant. Gjeld en cabincruiser.
(Kanskje ikkje rette forumet for den typen spm., men her er jo so mange kunnskapsrike personar!)

Moderator: Moderatorer
Veit at man får høytalere som tåler vann, mener å ha sett det på thorsov og veit dem har eller kan skaffe det på fort knox i drammen...TurboKK N473 skrev:Spm. i topic î
Og er det nokon som har tips til stereoanlegg i båt? Ikkje noko voldsomme greier, men heilt kurant. Gjeld en cabincruiser.
(Kanskje ikkje rette forumet for den typen spm., men her er jo so mange kunnskapsrike personar!)
Var kanskje ikkje heilt presis på formuleringa mi. Er ikkje sjølve "bygginga" eg lurte på, fordi der er allereie hol til høgtalarane, men meir på oppsett og cd-spelar/radio (valg av komponenter). Skal vere 2 høgtalara ute og 2 inne, so kun 2 stk må vere WR.zero900t skrev:selve bygginga har jeg ikke peiling på, men blir vell på samme måte som i bil bare at høytalerene er anderledes?
Når det gjelder "roping", så synes jeg det er greit med CAPS for å fremmheve det viktigste av det man sier når man skriver mye rundt det, motsagt eller ikke. Ikke for å være ufin eller noe, men rett og slett for å understreke poenget i teksten.Hvilken størrelse dreier det seg om?
Hadde 2 stk 6*9" 300W i min Yamarin 5010. Disse kjøpte jeg på http://www.seatronic.no