Lov å tenke
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Lov å tenke
Jau..
Tenkte sånn i ugangspungtet at jeg egentlig ikke skulle legge denne ut da jeg kjenner han som kjørte, men siden saken nå alikevell er oppe og avgjort må jeg bare riste på hue...
men at politiet kunne spore dette via internett for så å bøtlegge han trudde jeg ikke var mulig, men han får stå til ansvar for det man selv gjør er nå min mening så syns egentli ikke synd på han selv om jeg kjenner han godt...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169423
kjøringa kan ses her:
http://klipps.no/240_km_t_pa_e_18/
Tenkte sånn i ugangspungtet at jeg egentlig ikke skulle legge denne ut da jeg kjenner han som kjørte, men siden saken nå alikevell er oppe og avgjort må jeg bare riste på hue...
men at politiet kunne spore dette via internett for så å bøtlegge han trudde jeg ikke var mulig, men han får stå til ansvar for det man selv gjør er nå min mening så syns egentli ikke synd på han selv om jeg kjenner han godt...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169423
kjøringa kan ses her:
http://klipps.no/240_km_t_pa_e_18/
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt

- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
-
- Grunnladetrykk
Jeg håper trafikkansvarlig i Søndre Buskerud politidistrikt, Morten Hassel er feilsitert på dette:
Hvis ikke mener jeg det er ganske oppsiktsvekkende at en mann i den jobben synes det var dummere å legge filmsnutten ut på internett enn å kjøre i 240 km/t på E18. Å legge den ut på internett skader ingen andre enn han som la den ut, kjøringen derimot, den kunne ha kostet mange mennesker livet.Å gjøre det var dumt, men å legge det på nettet var enda dummere.
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Skoda oktavia RS..
De fant han vel etter at politiet hadde sporet han opp via importøren.. Selges vel ikke SÅÅ mange RS'er i området her vil jeg tro..
Kan vel UMULIG ha vært bevisførende med den stemmens hans bare, men når politiet ringer eller kaller deg inn til avhør så er det vel fort gjort å godta..
Synd det Nicco
De fant han vel etter at politiet hadde sporet han opp via importøren.. Selges vel ikke SÅÅ mange RS'er i området her vil jeg tro..
Kan vel UMULIG ha vært bevisførende med den stemmens hans bare, men når politiet ringer eller kaller deg inn til avhør så er det vel fort gjort å godta..
Synd det Nicco

1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
-
- Grunnladetrykk
Jeg vil påstå at det dummeste han gjorde var å kjøre i 240 km/t på E18, det nest dummeste å innrømme det og det tredje dummeste var å legge det ut på youtube.
Jeg tipper han har fått et tilbud fra politiet:
Godta en bot på 8 500 ellers tar vi ut tiltale.
Hvis han hadde nektet å vedta boten så hadde det kokt bort i kålen. Jeg kan ikke skjønne at en videosnutt fra youtube beviser noe som helst annet enn at noen har laget en film. Og hvis man kan tiltales som følge av en film så ligger Hollywood skikkelig dårlig an.
Hvis han hadde nektet å vedta boten så hadde det kokt bort i kålen. Jeg kan ikke skjønne at en videosnutt fra youtube beviser noe som helst annet enn at noen har laget en film. Og hvis man kan tiltales som følge av en film så ligger Hollywood skikkelig dårlig an.
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Enig i den rekkefølgen!Estate_2002 skrev:Jeg vil påstå at det dummeste han gjorde var å kjøre i 240 km/t på E18, det nest dummeste å innrømme det og det tredje dummeste var å legge det ut på youtube.

Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Hehe ja, er temmelig sikker på at politiet hadde droppa saken om han hadde holdt helt kjeft i avhør og ikke godtatt noe. Men han slipper jo mye pes for 8500 kr da..
N744 - Saab 900 t16 på e85 - Solgt.. VRÆÆL!
N744 - Audi 200 20v tq
900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
N744 - Audi 200 20v tq

900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Han hadde vel mobilen med seg. Tipper politiet har sjekket loggen for hvor den mobilen befant seg i det aktuelle tidsrommet. 

Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
-
- Grunnladetrykk
Ja da kan de kanskje bevise at mobilen befant seg på et bestemt sted til et bestemt tidspunkt. Men de kan ikke bevise at eieren var på samme sted og definitivt ikke at de sammen kjørte bil i 240 km/t.Stalfa skrev:Han hadde vel mobilen med seg. Tipper politiet har sjekket loggen for hvor den mobilen befant seg i det aktuelle tidsrommet.
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Folk har blitt dømt for mord bare vha indisier, så hvorfor ikke en fartsovertredelse?Estate_2002 skrev:Ja da kan de kanskje bevise at mobilen befant seg på et bestemt sted til et bestemt tidspunkt. Men de kan ikke bevise at eieren var på samme sted og definitivt ikke at de sammen kjørte bil i 240 km/t.Stalfa skrev:Han hadde vel mobilen med seg. Tipper politiet har sjekket loggen for hvor den mobilen befant seg i det aktuelle tidsrommet.

Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
-
- Grunnladetrykk
Ingen har noensinne blitt dømt for et så vagt indisium. Politiet har sikkert flere indisier på at det er denne fyren, men jeg tror ikke det holder vann i en rett. Jeg er rimelig sikker på at politiet også vet det. Derfor fikk han en bot for å ha kjørt i 139 km/t. Jeg tipper politiet "lurte" han til å vedta en bot på 8500 i stedet for å måtte møte i retten og risikere fengsel. Det er i praksis et forlik. Du får en feit bot, men beholder lappen - og saken er ute av verden.Stalfa skrev:Folk har blitt dømt for mord bare vha indisier, så hvorfor ikke en fartsovertredelse?
Hadde politiet hatt en sak så hadde de garantert tatt den i retten. Det er enhver politimanns våte drøm å få dømt en fartssynder til fengsel for å ha kjørt i 240 km/t.
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
alex_ander3@hotmail.com skrev:
Synd det Nicco
nå er det faktisk ikke sikkert det er han, hørte på radioen at han var 20 han som ble tatt og det er ikke nicco.
går faktisk tru det eller ei et par tre rs i drammens området, så det kan jo stemme...
uansett så er det jo utrolig teit å legge det ut på nettet da.. men men
08 Saab 93 med aerooptikk

- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen