Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 11 okt 2006, 16:06
Når eg svinger til høgre og gir gass vibrerer heile bilen. Dess meir eg svinger og gir gass dess meir vibrering.
Veit det kan vere fleire ting som kan gjere det, men nokon som har tips til kva eg kan sjekke først og kva som er mest sannsynleg?
Takker for alle tips

Kva skulle ein gjort uten forumet?
Kan legge til at powerflex på motorfesta, bærearmsforing er på plass og bærekuler skifta. Styrekulene virka greie og uten slark.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Legg inn
av Saab900STCR » 11 okt 2006, 16:27
Drivknut!
Nästan säker.
Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

-
heinrich
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 31 aug 2006, 21:01
- Medlemsnummer: N734
- Sted: Horten
Legg inn
av heinrich » 19 nov 2006, 18:09
Samme problem har jeg også, men merker det ikke før jeg runder rundt 110, i hvilke hastigheter merker du det?
M01 SAAB 9-3 2.0t
M88 SAAB 900 T16 Aero
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 19 nov 2006, 18:21
Eg har det i samme kva fart eg har. Rister meir dess meir eg svinger. Har framleis ikkje sett meir på det for å fikse det då eg har et ganske stramt økonomisk budsjett

Men har mest trua på drivledd som det blir sagt her. Har skifta en del andre ting allereie så.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
heinrich
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 31 aug 2006, 21:01
- Medlemsnummer: N734
- Sted: Horten
Legg inn
av heinrich » 19 nov 2006, 18:31
hos meg rister det egentlig mest på starten av svinginga, men jeg får sjekke ut dette drivleddet jeg også.

M01 SAAB 9-3 2.0t
M88 SAAB 900 T16 Aero
-
Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Legg inn
av Morten-N146 » 19 nov 2006, 22:06
Bendal N809 skrev:Når eg svinger til høgre og gir gass vibrerer heile bilen. Dess meir eg svinger og gir gass dess meir vibrering.
Veit det kan vere fleire ting som kan gjere det, men nokon som har tips til kva eg kan sjekke først og kva som er mest sannsynleg?
Takker for alle tips

Kva skulle ein gjort uten forumet?
Kan legge til at powerflex på motorfesta, bærearmsforing er på plass og bærekuler skifta. Styrekulene virka greie og uten slark.
Kan jo skje hvis du har senka bilen. De sporene de indre drivknutene går i vil vel endre seg litt når man senker og man kan få vibrasjoner.
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 20 nov 2006, 00:22
Null senk på bilen min
Men er vel kanskje på tide å gjere nok med problemet mitt snart. Så har folk tips til feilsøking av drivledd? Ytre har eg forstått slik at det skal knitre når eg svinger. Det gjer det ikkje som eg hører. Så har mest trua på det indre i såfall, men er det en måte å sjekke dette på?
Har ikkje så lyst å drive å berre kjøpe deler å så skulle det vise seg at det ikkje er det som er gale allikevel

'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 24 nov 2006, 15:15
No har eg starta å sjå litt på problemet, mansjettane på indre og ytre på høgre side ser heilt fine ut. Også på venstre side, men ved siden av (eller bak) mansjetten på indre drivledd på venstre side er det en del olje. Kan sjå ut som den kanskje kjem frå leddet, men er ikkje sikker.
Kan nokon kome med ei formeining om kor sannsynleg det er at det er dette som skaper problemet mitt med at det rister ekstremt ved gasspådrag og sving til høgre?
Første bilde er tatt framfrå og bak mot drivleddet og det andre er tatt rett under frå.

'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 25 nov 2006, 22:14
Ingen? Må berre bumpe denne i frykt for at ingen har fått med seg at her har vore oppdatering

'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 25 nov 2006, 22:43
Den svettingen sier jo ikke noe om tilstanden på drivknuten/medbringeren.... men uansett så skal det jo helst være tett...
Plukk ned, sjekk tilstand, rengjør, smør opp på nytt og monter sammen igjen.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 26 nov 2006, 02:41
Takker! Då skal eg prøve på det. Hadde tenkt å gjere det denne helga, men kom ikkje så langt på grunn av mangel på ny mansjett. Regner med den eksisterande hadde tatt kvelden om eg hadde starta å demontere den. Men får vel ikkje gjort noko før neste helg. Men skal oppdatere med status på den då.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 08 des 2006, 21:51
Vel, no har eg tatt ned både indre og ytre drivledd på begge sidene og rensa dei godt å sett på dei for så og ha på ny mansjett osv. Alle såg heilt fine ut, einaste eg reagerte på at der var ca en halv mm vandring på ytre drivledd på høgre side. Men det har vel ikkje noko å seie vil eg tru. Kan ikkje huske om det var det på venstre side då eg tok det forrige helg.
Men men, nokon som har fleire tips til kva det kan vere som gjer at det rister?
Tenkte også å sjekke framre, nedre motorfeste, men det har vore skifta tidligare. Litt usikker på akkurat no kva tid det har vore skifta.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 09 des 2006, 20:08
Never mind

Framre nedre motorfeste er defekt. Har revet seg ut av gummi'en. Så er vel rimelig stor muligheit for at dette er problemet.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
-
EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Legg inn
av EdHunter N815 » 09 des 2006, 22:24
Bendal N809 skrev:Never mind

Framre nedre motorfeste er defekt. Har revet seg ut av gummi'en. Så er vel rimelig stor muligheit for at dette er problemet.
Det er vel muuuulig at det har noe med saken å gjøre ja
Få byttet det fort før det tar knekken på andre ting som eksos og drivverk som henger fast i motoren! Jeg røk motorfestene på en gammel Toyota jeg hadde, endte med at fremre eksos og begge indre drivknuter røk i løpet av en måneds tid
Edit: Nyyydelig bil du har forresten

Ikke helt på tur ang. når du registrerte deg på forumet heller...
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
Bendal N809
- 0.7 bar

- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Legg inn
av Bendal N809 » 09 des 2006, 22:29
ojsann, høres ikkje heilt bra ut. Men skal prøve å få tak i nytt feste til neste helg, så får eg fikse det då

Men har no kjørt rundt med det rimeleg lenge no, så skal vel halde litt til
Men det er jo SVINDYRT! Er ganske like dei eg hadde på min gamle Golf II og der kosta dei berre sånn 4-500kr og på saaben koster dei jo ca 2000kr orginalt, men har funnet til rundt 1000 lappen, men allikevel dyrt.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt