Dyr kræsj...

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Dyr kræsj...

Legg inn av EdHunter N815 » 16 des 2006, 02:59

Ikke billig dette her...

Så ganske herpet ut også, men sånn går det når man kjører nye biler av plast og glassfiber, glad jeg har svensk stål som beskytter meg ;)
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

TurboLars N383
Overload!!!
Innlegg: 1749
Registrert: 23 feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: N383
Navn: Lars
Sted: Drammen

Legg inn av TurboLars N383 » 16 des 2006, 03:09

Så en Saab som hadde fått en bil i siden hadde sett mye penere ut ?
STCN #383

- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Legg inn av EdHunter N815 » 16 des 2006, 03:12

TurboLars N383 skrev:Så en Saab som hadde fått en bil i siden hadde sett mye penere ut ?
Ja jeg tror faktisk en Saab hadde hatt litt mindre skader. Ganske enkelt fordi den har mer solid stål enn en Corvette, der de fjerner alt overflødig for å redusere vekten.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Innlegg: 6954
Registrert: 03 jun 2005, 01:00
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Legg inn av Paradigm N558 » 16 des 2006, 03:36

EdHunter skrev:
TurboLars N383 skrev:Så en Saab som hadde fått en bil i siden hadde sett mye penere ut ?
Ja jeg tror faktisk en Saab hadde hatt litt mindre skader. Ganske enkelt fordi den har mer solid stål enn en Corvette, der de fjerner alt overflødig for å redusere vekten.
men en saab med en bil i siden er selvfølgelig ett stygt syn..
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Legg inn av EdHunter N815 » 16 des 2006, 03:56

ParADigM N558 skrev:men en saab med en bil i siden er selvfølgelig ett stygt syn..
True ;)
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Saab900STCR
MAX BOOST
Innlegg: 2211
Registrert: 07 okt 2004, 01:00
Medlemsnummer: N652
Navn: Anders Alkevad
Bil: Ng900 Turbo
Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund

Legg inn av Saab900STCR » 16 des 2006, 15:55

Jag lurer bara på vem id**t som är ute och sklir med corvette på denna tiden på året...

Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!! ;-)

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Innlegg: 6464
Registrert: 05 jun 2003, 01:00
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 16 des 2006, 17:42

Den Corvetten hadde vinterhjul for 2 uker siden ihvertfall.. Pigg sådan.. Men var faktisk 6 grader i går kveld der det skjedde..
Styrer med DAB og AUX

Svar