sakset fra en debatt i aftenposten:
Hvorfor alt dette maset om varseltrekant? Jeg kjører en gammel japansk bil uten varseltrekant og har aldri hatt bruk for det heller. Riktignok er ikke følelsen i bryteren på varmeapparatet like sober som i tyske biler, men jeg foretrekker faktisk kvalitet fremfor opplevd kvalitet. Men det er sikkert stas å kjenne på den gode følelsen i bryterene i tyske biler mens du venter på bergingsbilen.
Toyota eller BMW?
Moderator: Moderatorer
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Toyota eller BMW?
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Re: Toyota eller BMW?
Egentlig veldig bra skrevet, MEN jeg vil påpeke at hva er vitsen med sober kvalitet som han sier i japsebiler, og fantastisk kvalitet i tyske biler, når vi har suveren kvalitet i svenske biler?Petter 900 T skrev:sakset fra en debatt i aftenposten:
Hvorfor alt dette maset om varseltrekant? Jeg kjører en gammel japansk bil uten varseltrekant og har aldri hatt bruk for det heller. Riktignok er ikke følelsen i bryteren på varmeapparatet like sober som i tyske biler, men jeg foretrekker faktisk kvalitet fremfor opplevd kvalitet. Men det er sikkert stas å kjenne på den gode følelsen i bryterene i tyske biler mens du venter på bergingsbilen.

2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Jeg vil da mye heller sitte og vente litt på bergingsbil i de deilige SAAB setene en gang i mellom. I stedet for å sitte på noen vonde japanske seter 30 000 km hvert år!
Det at dashbordet ser bra ut og knappene er fine å ta på og sitter der man forventer å finne dem er jo andre bonuser!
Også er det jo alltid hyggelig å glede andre japsefantaster (les foreldre og venner) når SAAB'en kommer hjem på bergingsbilen eller i verste fall hengede bak en japse!
Det at dashbordet ser bra ut og knappene er fine å ta på og sitter der man forventer å finne dem er jo andre bonuser!
Også er det jo alltid hyggelig å glede andre japsefantaster (les foreldre og venner) når SAAB'en kommer hjem på bergingsbilen eller i verste fall hengede bak en japse!
2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
-
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 84
- Registrert: 20 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 442
- Navn: Bent Roger Hanssen
- Bil: SAAB 9000 2,3T 91mod
- Sted: Namsos
Toyota driftsikker??????
Forrige torsdag så møtte jeg en bergingsbil med en nyere corolla på
planet, tre mil senere stod det en avensis med nødblink i veikanten (med panser oppe). PÅ turen hjem på kvelden så ble jeg stoppet av to personer
som stod med nødblink, panser oppe og bilen kokte... Dette også en
Toyota... (eldre corolla).
Da er det godt å kjøre SAAB som er både driftsikker og med fine knapper
Forrige torsdag så møtte jeg en bergingsbil med en nyere corolla på
planet, tre mil senere stod det en avensis med nødblink i veikanten (med panser oppe). PÅ turen hjem på kvelden så ble jeg stoppet av to personer
som stod med nødblink, panser oppe og bilen kokte... Dette også en
Toyota... (eldre corolla).
Da er det godt å kjøre SAAB som er både driftsikker og med fine knapper

- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt: