Mangler framleis turbotrykk!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Mangler framleis turbotrykk!

Legg inn av Bendal N809 » 21 des 2006, 22:02

No må eg utdype min frustrasjon. Har hatt en del tidligare tråder, men trur eg samler alt i en no der eg forklarer alt eg har gjort.

Starta med at bilen fungerte ganske så flott, så rauk DI kassetten, fekk ny og etter det fungerte ikkje turbotrykk. Trur ikkje det har noko samanheng. Turbotrykket er der, men går kun opp til 0,7 bar.

Vel, så starta feilsøking. Prøvde ny apc boks. Og litt anna. Og der var akkurat samme problem. Så hadde eg ein magnetventil liggande blant gamle deler heime og fekk testa den. Fungerte ei lita stund og så stoppa den å fungere igjen. Fekk deretter låne splitter ny MV med Hjelle. Og denne fungerte fint dei 5minutta eg testa den.

Vel, så tenkte eg at eg måtte skaffe meg ny MV då. Men dei er jo svindyre, så eg leitte litt på ebay og fann jaggu meg en der til ganske billig penge og den skulle fungere heilt fint. Så eg kjøpte den. Fekk den og der var det også samme greiene. Fungerte fint i vel 5min kvar gong etter bilen hadde stått stille ei stund. Dreiv derfor å tenkte at det kanskje kunne vere spolen i MV'en som kiler seg etter at den har gått varm. Så då kjøpte eg like godt enda en brukt. Jau, har nettopp testa den. Og AKKURAT samme problem der!

Så har no 3 MV'er med samme problem. Derfor har eg igrunnen kome fram til konklusjon om at det ikkje er MV'en sin feil og kanskje at det kan vere noko som tetter ein av slangane til MV'en? Eller er eg heilt på villspor no? Eller kan eg snart gå så langt å berre fjerne MV å koble slangane saman? Eg tør ikkje å prøve MV'en til Hjelle igjen i tilfelle eg skal ødelegge den.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 21 des 2006, 22:17

Har du gjort adapsjon??
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 21 des 2006, 22:21

hehe jada, opptil 10 gonger til og med mellom bytta av MV :)
Dvs, veit ikkje kor skikkeleg eg MÅ gjere det. litt vanskeleg sidan det er mangel på bakker her ute på øyene.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 21 des 2006, 22:28

Mangel på bakkar?
Værste eg har høyrt, synes her er flust i bakkar eg, du må rett nok ta turen sør for Myrvågen ;) Ellers burde bakken forbi gamlehotellet i Vik passe bra, kanskje i slakkaste laget, men grei nok.

Adapsjon for LH med manuellt gir gjer du ved å kople ifrå batteriet ei stund, deretter må du gjere ein fullgass aks på høgst mulig gir. Start ifrå ca. 2000rpm, adapsjonen skjer i området 2750-4500rpm, og du må være inanfor adapsjonsområdet i minst tre sekund, slik at ladetrykket få stabilisert seg. Derfor er det lurt å ta adapsjon i motbakke, men det kan gjerast på flat vei også.

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 21 des 2006, 22:33

og husk at adapsjonen skal gjentas minst tre ganger
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 21 des 2006, 22:36

Men... om det ikke er dette som feiler bilen..

Hva med bensinpumpen? Har bilen gått langt?
Pumpene på disse bruker å ryke rundt et par hundre tusen km, kan jo være at den leverer nok når den er kald men at den etter noen min begynner å levere mindre. Om dette skjer så vil DI/APC justere ned turbotrykket for å unngå tenningsbank.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 21 des 2006, 22:46

Ja må nok en tur til vik eller Leikong for nærmaste skikkelige bakke. Men ja, prøvde tidligare i bakken på E39 frå Moa og mot Trondheim, så fekk gjort det ganske skikklig der og var ikkje forskjell då heller. Så tviler på det er adapsjon som er problemet.

Og Tor, bilen er gått vel 270k no, og etter historikken på bilen ser det ikkje ikkje ut til at det har vore skifta pumpe etter 1998 vertfall (ca 100 000km). Men skifter eg MV etter bilen er varm så fungerer den i ei 5minutt tid. Så alt tyder sjølvsagt på at det er MV som blir varm og slutter å fungere. Men på 3stk? Som sagt så var Hjelle sin heilt ny, men testa ikkje den meir enn 5min så veit ikkje om det er akkurat samme med den.

Men ja, det kan no vere noko i det du seier då, men er vel rart at det fungerer igjen med ein annen MV som er kald ei stund.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 21 des 2006, 22:51

So når du byttar til ein kald MV på varm motor virkar den kalde ventilen rundt 5 minutt?
Kva seier papira om bensinfilterbytte foressten? Skal byttast etter 200kkm.

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 21 des 2006, 23:00

Ja om det er det at den er kald eller at eg tar av slangane veit eg ikkje heilt, men er det trykk i dei slangane etter eg stopper kanskje?

Men uansett, din fungerte fint når vi testa den og det gjer dei 2 andre eg har også no slik som din gjorde.

Men filter trur eg faktisk at eg har liggande, har vertfall et eller anna filter greie og det er verken luft eller oljefilter. Men kvar finn eg det på bilen? Og kvar ligg pumpa også?

Ser at biltema har ei pumpe til 350kr til 9k 90-98. Walbro system, 8mm. Passer denne kanskje? Står ikkje noko om motorvolum. Og siden den er så billig så er det jo verdt et forsøk :)
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 22 des 2006, 19:20

Bensinfilteret ligg framfor høgre bakhjul. Går fint ann å bytte om en jekkar opp høgre side bak.
Ang. pumpa vil denne passe ja.

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 22 des 2006, 19:32

Ja då skal eg ta meg en tur på biltema i morga å kjøpe ei. Verdt å berre skifte den uansett, er ikkje så gale pris det der akkurat. Så for eg håpe på det beste :) Men ja, og pumpa står kvar? Håper inderli ikkje i tanken.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 23 des 2006, 00:41

I tanken....

Vi har forresten en fin liten søkefunksjon på forumet ;)
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 23 des 2006, 02:00

Hehe, veit det, men av å til går det raskare å berre spør på nytt :) Men den er allikevel flittig brukt av meg på en god del anna.

Men over til noko anna snodig, har vore å kjørt en del no i kveld og også prøvd ny adapsjon. Men for ta det frå starten av. Starta bilen å starta å kjøre. Etter en halvtimes tid hadde eg framleis turbotrykk. Så det var no stor framgong, enda til slutt i Ulsteinvik og der har vi no nokre gode fine bakker, så tenkte då å ta adapsjon. Av med batteri osv. Etter det var trykket tilbake på dårlig igjen. Varte slik då en halvtimes tid ca. Og då kom det gradvis opp på fullt igjen. Og etter det så har det fungert heilt fint ei 2 timers tid. Men har vel kanskje noko med adapsjonen å gjere.

Men er ikkje overbevisst om at alt fungerer enda, men drøyer vertfall litt med bensinpumpa. Så for eg prøve igjen imorgen å sjå kor ting ligger an då. Men går rette veien vertfall. Bedre med 2 timer enn 5min :D Og ser ut som det nærmer seg raudboks på meg også :D

Men skal kome tilbake til resultat av test tur imorgen. Men regner med at noko ikkje er HEILT som det skal enda.

Men hittil stor TAKK for all hjelp. Fungerer det no så er det årets beste julegave :lol:
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 23 des 2006, 19:40

Ny status rapport:

Starta kald bil, kjørte nokre minutt. Fullt trykk var der. Plutseleg under gasspådrag datt det ned på dårlig trykk. For deretter ca 15sek seinare fullt trykk igjen. Stoppa å fylte bensin. Starta bil igjen og då var det dårleg trykk igjen. Ca 2minutt seinare så var det fullt trykk igjen. Og etter det har eg hatt full trykk heile tida etter det eg har merka i ca 1 times tid. Prøvde å stoppe og starte bil igjen og allikevel fungerte det.

Merkelege greier, nemnde til Hjelle på msn igår at kanskje eg kan ha problemer med bankesensor siden det var snakk om det på en anna tråd tidligare. Men forstod det slik at trykket då enten kobla seg inn og ut eller ikkje fungerte i det heile tatt. Og det var ikkje tilfelle med meg før igår kveld, men at eg kun hadde trykk når eg starta bilen. Men no har det kobla seg litt inn og ut.

Formeininger? :)
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Edward N812
MAX BOOST
Innlegg: 3096
Registrert: 29 sep 2006, 14:17
Medlemsnummer: 812
Navn: Edward S. Palm
Sted: Drammen

Legg inn av Edward N812 » 24 des 2006, 02:37

husker du jeg sa at vi hadde omtrent samme problem, bare at problemet mitt kom og gikk? nå begynner vi å likne mer og mer på hverandre.

men for å være kjip så løste problemet mitt seg etter jeg bare demonterte MV'en min, og blåste den rein med penetrerende/løsende middel. var vel WD-40...

du har gått over alle vakumslanger regner jeg med? kanskje litt dumt spørsmål.. da mener jeg bytte dem ut, ikke bare se på.. det hjalp meg også en gang jeg plutselig bare putra rundt på GLT
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s

Svar