Skal vi kalle lille julaften for "Saab-fri dag"? Jeg tør i alle fall ikke la min bevege seg ut på trange parkeringsplasser en slik dag... Strengt tatt holder jeg meg unna slikt til vanlig også, har en søt liten konebil til handleturer

Moderator: Moderatorer
Så jeg skal ut å kjøre forsiktig, og satse på at noen kjører i meg på lillejulaften altså.. kanskje jeg får en bulk i venstre forskjerm.. så får jeg bukt med litt rustEdHunter skrev:http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=179977
Skal vi kalle lille julaften for "Saab-fri dag"? Jeg tør i alle fall ikke la min bevege seg ut på trange parkeringsplasser en slik dag... Strengt tatt holder jeg meg unna slikt til vanlig også, har en søt liten konebil til handleturer
Problemet med sånne handlebulker er ofte at bilen er ferdig bulka når man kommer ut og ingen å se på milsomkretsParADigM N558 skrev:Så jeg skal ut å kjøre forsiktig, og satse på at noen kjører i meg på lillejulaften altså.. kanskje jeg får en bulk i venstre forskjerm.. så får jeg bukt med litt rustEdHunter skrev:http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=179977
Men så er jeg på Svalbard da.. og bilen er ikke
Et kjøpesenter jeg tidvis er på heter lagunen.Ecopower N_221 skrev:Du kan risikere 3 ting.
1: Folk parkere oppå deg for å bulke døra di
2: Bot pga dobbeltparkering
3: Borttauing
Skaff dere heller en bil dere ikke bryr dere om og la gliset stå inne om vinteren og kun luftes nødvendig om sommeren.
Det finnes et lite godt triks på lagunen som jeg oppdaget da jeg trålet plassen utenfor etter en "trygg" plass å parkere. Da jeg forvillet meg rundt på baksiden (der med varemottaket) oppdaget jeg til min glede at lommene der er MYE større enn resten rundtom! Helt ypperlig for parkering av godbilenottorasmussen N242 skrev:Et kjøpesenter jeg tidvis er på heter lagunen.
sikker på at det ikke var malt opp en mann i rullestol under der du parkerte bilen?EdHunter skrev:Det finnes et lite godt triks på lagunen som jeg oppdaget da jeg trålet plassen utenfor etter en "trygg" plass å parkere. Da jeg forvillet meg rundt på baksiden (der med varemottaket) oppdaget jeg til min glede at lommene der er MYE større enn resten rundtom! Helt ypperlig for parkering av godbilenottorasmussen N242 skrev:Et kjøpesenter jeg tidvis er på heter lagunen.