Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!
Moderator: Moderatorer
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 21 feb 2007, 10:49
Kan dere se for dere motoravgiften på denne i Norge?
tror du det er vanskelig å få den godkjent i Norge?
Uansett, 27 - liters motor i en Rover!

1280 BHP, tostegs-turbo.
Egenvekt: 649 kilo (kun motoren

)
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Legg inn
av Morten-N146 » 21 feb 2007, 11:30
Blir litt feil vektfordeling på denne vel

-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 21 feb 2007, 12:20
neida, de skal putte i en likens bak...
HER Kan dere lese om andre motorbyggingsloggloler
Sist redigert av
Paradigm N558 den 21 feb 2007, 14:15, redigert 1 gang totalt.
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
-
Kontakt:
Legg inn
av Børre N17 » 21 feb 2007, 12:40
Size does matter!
Hvor finnes info om den? Kanskje flere som vil lese...
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 21 feb 2007, 12:42
fant ingenting om den, lå sammens med 100 andre bilder ang. motorbytte... men ingen var tøffe untatt denne
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 21 feb 2007, 12:46
Mjees, så på navnet på fila, også søkte jeg på google på "charlies rover rolls royce" (uten klammer)
og da kan man jo f.eks. lese
http://www.ppcmag.co.uk/staffcardetail.asp?id=8
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 245424&h=0
Den siste er byggeloggen
Edit:

Er det bare meg, eller ser det der veldig dyrt ut?
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Legg inn
av Saab900STCR » 21 feb 2007, 18:27
Det är nog dyrt eftersom det är oljepumpen...
Jag husker en fyr från England som byggde en Capri med RR Merlin V12 från en Spitfire.
Nån gång i 1970åra.
Bilen hette "the Beast".
Blev en massa rabalder om den när han var i Tyskland och provkörde.
Han hade en kopia på en RR front med statyn och allt.
Politi i Tyskland sände argt brev till RR: Ni ska ge F**N i att testa nya modeller i över 300km/h på autobahn!
RR hade svarat: Vi testar inte våra nya bilar utomlands, framför allt inte i Tyskland!
Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
