Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!
Moderator: Moderatorer
-
Joachim N370
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
Legg inn
av Joachim N370 » 08 mar 2007, 21:56
9³ TurboX
-
KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Legg inn
av KongerudN344 » 08 mar 2007, 22:07
Stakkars da, syntes nesten litt synd på han.... Men det er jo sjelden noen andre enn sin egen skyld når sånt skjer...
2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
-
Puff
- 2.0 bar

- Innlegg: 647
- Registrert: 19 apr 2006, 14:16
- Medlemsnummer: 409
- Navn: Svein Holten
- Bil: Saab 9-5
- Sted: Molde
Legg inn
av Puff » 08 mar 2007, 22:59
Det er nesten godt gjort da,men skal ikke si noe jeg. Hadde en heftig første tur med mors saab jeg og

2003 Saab 9-5 2.0t
-
Cato N698
- 2.0 bar

- Innlegg: 998
- Registrert: 31 mai 2006, 08:07
- Sted: Hamar
-
Kontakt:
Legg inn
av Cato N698 » 08 mar 2007, 23:02
Det er fort gjort, det vet jeg av erfaring. Men det første man gjør når man får lappen er ikke å kjøre slik, det sier seg selv.
[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Legg inn
av Mats900R » 08 mar 2007, 23:06
va visstnokk motorsykkel lappen han akkorat hadde fått. da er det ikke såå utrolig at han kjørte såpass fort hehe. men alikavel så bør man ikke kjøre så fort uansett!
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
-
EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Legg inn
av EdHunter N815 » 08 mar 2007, 23:48
Dette er jo det beste:
http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/ ... 632226.ece
"Motorsyklisten passerte en uniformert patruljebil ved inngangen til tunnelen i retning mot Åsane...
...Like etter den andre fotoboksen i tunnelen trykket han inn gassen og ga på."
Så dum trodde jeg ikke noen kunne være...
"Dessverre for den unge motorsyklisten, var det kø i begge felt ved avkjørselen til Sandviken og patruljebilen tok han igjen."
Kom igjen mann! Du kjører motorsykkel og stopper fordi det er litt kø???? Det er jo evig god plass på veiskulderen å kjøre på

Faktisk tør jeg påstå det er lettere å kjøre fra purken på sykkel når det er litt trafikk.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
Cato N698
- 2.0 bar

- Innlegg: 998
- Registrert: 31 mai 2006, 08:07
- Sted: Hamar
-
Kontakt:
Legg inn
av Cato N698 » 08 mar 2007, 23:49
Når han først var så dum å dro det så langt, så kunne han likegreit kjørt fra dem!
[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
-
Morti
- Overload!!!
- Innlegg: 1240
- Registrert: 31 mai 2006, 21:30
- Sted: Drammen
-
Kontakt:
Legg inn
av Morti » 09 mar 2007, 07:55
Japp, man har egentlig ikke så mye å tape. Man har en brukbar sjans hvis man kjører en nogelunde sprek sykkel
-
Jon Magnus N251
- 1,5 bar

- Innlegg: 460
- Registrert: 14 nov 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N251
- Navn: Jon Magnus
- Bil: M84 og900, M02 9-3 SE
- Sted: Drammen
Legg inn
av Jon Magnus N251 » 09 mar 2007, 12:42
Morti skrev:Japp, man har egentlig ikke så mye å tape.
Tja, livet?
Lite kjøreerfaring, mye tett trafikk, stor fart, mye adrenalin, vårveier med løsgrus på asfalten, ubeskyttet på en motorsykkel... Ellers takk.
"Dirt is for real racing....Asphalt is just for getting there"
-
Edward N812
- MAX BOOST
- Innlegg: 3096
- Registrert: 29 sep 2006, 14:17
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
Legg inn
av Edward N812 » 09 mar 2007, 14:37
Morti mente vel "ikke noe MER å tape". livet hadde han jo allerede risikert, i den forstand at han hadde kjørt for fort og tatt skumle forbikjøringer
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s