MEN!!! (her er en til)
Jeg planlegger å importere en Cab. Men er litt i tvil.
Har egentlig mest sans for og900, men synes også at ng900 er knakende fine. Samboeren min holder en knapp på NG, mens jeg holder en knapp på OG.
Kom med noen argumenter..

Moderator: Moderatorer
OG900 ER faktisk klassikern, ng900 er kopien. Så enkelt er det. Dessuten er ng900 styggere, er "vanlig" uten turbo, har et litt rart image, og virker for moderne...Gisle N163 skrev:Jeg mener ikke å bombe dere med avstemminger her nå,
MEN!!! (her er en til)
Jeg planlegger å importere en Cab. Men er litt i tvil.
Har egentlig mest sans for og900, men synes også at ng900 er knakende fine. Samboeren min holder en knapp på NG, mens jeg holder en knapp på OG.
Ja, gni det inn.....Turbo Kenneth n387 skrev:Må vel nesten si og900 jeg,siden jeg jeg skal hente meg en og900 aero cab i mårra.Herregud kor e gle me
![]()
![]()
.
Mvh Kenneth.
Ingvar sa det!Ingvar N629 skrev:OG900! Du kjøper da ikke den nye, det er en bruksbil som aldri vil bli noen klassiker, og til slutt er de verdt vrakpanten. Det skjer aldri med og900en. Den har klassikerstatus, og fine eksemplarer står utrolig høyt i verdi. Du kan lett kjøpe en sånn en nå og selge den om noen år uten å ha tapt ei krone i verditap. Prøv det med en ng, du... Dessuten har og´en sjel...
Gisle N163 skrev:Jeg planlegger å importere en Cab. Men er litt i tvil.