Har en sur bot liggende selv, ble knipset i Romerike politidistrikt av en fotoboks.
6500,- og 2 prikker! Skulle bare kjøre forbi en jævla saltebil før 2feltsen tok slutt
I ny og900 på prøveskilter og alt.
Først fikk forrige eier bot, så sa han at den var solgt og de sporet opp meg.
Da fikk jeg brev, spurte om å få se på bildet, og da ble saken sendt til mitt politidistrikt, og "saken" ble lagt i hendene på en eller annen tjukking.
Hvorfor ble dette behandlet som en "sak"? Hvorfor havnet ikke bildet bare i skranken som alle andre fotoboksbilder?
Hvertfall, mannen som hadde saken ringte meg, og jeg var midt i russetida og orket ikke tenke på mere pengeforbruk, så fikk tilslutt brev om å møte mannen på stasjonen, etter han gjentatte forsøk ville møte meg både hjemme og på fritida mi!
Skjønte aldri helt hva alt styret var!
Møtte ikke opp på stasjon, så kom sommerferien.
Tvillingbroren min ble ringt opp mens vi var i Spania, da kunne han fortelle at hvis jeg ikke møtte opp på stasjonen mandagen etter den helga så vile han reise ut på jobben min og snakke med arbeidsgiveren min ("og det kommer til å bli skikkelig ubehagelig for Henrik!" haha)
Hvertfall, jeg gadd ikke ta noe tidlig fly hjem fra Spania, så mannen tok ferie og sendte saken tilbake til Romerike politidistrikt.
Nå har de sendt meg først en påminnelse, som jeg glemte bort, og nå et brev der det står at dem vil gå til sak mot meg om jeg ikke vedtar boten.
Med underskrift fra en ny "saksbehandler" og greier.
Kan jeg være sikker på at dem går til sak om jeg nok en gang prøver å nekte? Har nektet hver gang jeg har blitt konfrontert med dette tidligere!
Gidder snart ikke maset dems lenger, har lyst til å bare vedta og bli ferdig med det...
Fristen på 5 dager siden forrige påminnelse har uansett gått ut, så merker vel rimelig fort hva dem velger å gjøre.
Er vel ikke sånn at hvis jeg greier å drøye saken et år eller noe så blir den automatisk henlagt?

Er jo ikke så lenge til, hehe.
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei