Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
Legg inn
av Henrik N449 » 24 aug 2007, 22:59
Isdahl N1069 skrev:Henrik: Har du std skjørt på OG900'en din? eller er det Aero elns? Spør fordi jeg så strålekasterne dine nederst der

kult

*vil ha sånn selv*
http://henrik.laggy.org/saab/skilter/IMAGE_014.jpg
ettermontert, enig i at det tar seg bra ut

Helt orginal front, kun turboleppe
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-
Isdahl N1069
- 2.0 bar

- Innlegg: 853
- Registrert: 22 mar 2006, 23:29
- Medlemsnummer: N1069
- Navn: Patrick Isdahl-Engh
- Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
- Sted: Langhus
-
Kontakt:
Legg inn
av Isdahl N1069 » 25 aug 2007, 04:51
Hva er galt med panseret ditt på venstre sia???
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)
-
Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
Legg inn
av Henrik N449 » 26 aug 2007, 23:08
Isdahl N1069 skrev:Hva er galt med panseret ditt på venstre sia???
Het du f.eks Anaconda før? Merkelig hvordan jeg skjønte det i så fall...
Det er et panserfeste som hadde knekt og satt feil
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-
RuneDK
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 41
- Registrert: 21 nov 2005, 14:22
Legg inn
av RuneDK » 27 aug 2007, 22:11
Min 90 t8 sagde lidt mere end en 900 t16. Begge biler med 3" eksos og batteribøj.
Jeg havde også åben luftfilter på min K-jet

Og sammen med 3" eksos, 900 intercooler og 0,9 bar lavede den 177 hk og 298 nm
