KongerudN344 skrev:
Jeg syntes det er noe snodig å be folk om å "roe" seg, så vidt jeg kan se så er det ingen her som har kritisert noenDerimot er det flere som har kommet med konkrete og konstruktive forslag til hvordan ting kan gjøres for å få en clubshop opp å gå så fort som mulig.
Grunnen til at jeg sa det er jo rett og slett at det på et forum når man fyrer opp på misnøye så kan ting fort skli ut av proporsjoner... men ser at jeg skulle ha puttet på en smiley bak det utsagnet, slik at du ikke tok det som et knebleforsøk
Men er jo så enkelt å misforstå, med den enkle setningen du hadde om at flere evt kunne hjelpe cs-ansvarlig så ble den plukket opp og forsterket med at nestemann stilte spm om vedkommende (cs-ansvarlig) hadde tatt seg vann over hodet..
Jeg vet at han ikke har fått shoppen sendt oppover enda, det vet jeg fordi det skal sendes til min arbeidsplass der det er lettere å ta imot større kolli..
Det jeg IKKE vet er hvorfor det ikke har blitt sendt enda, men jeg vet at ting har en forklaring og da syntes i allefall jeg at det er bedre at de som vet informerer enn at vi andre gjetter
Når det gjelder forslagene om å lage midlertidige løsninger så kan jeg ikke skjønne at det skal være nødvendig?? Eller?? Så fort Øyvind har fått produktene oppover så gjør vi da bare som før, har en tråd med bilder og priser på produktene og så sender vi bestillingen til clubshop@saabturboclub.net
Jeg kan i allefall ikke skjønne at det ikke skal fungere imens??
EDIT: En liten ting til.. mener å ha lest at Øyvind har sagt at det er helt i orden å sende bestillinger nå også, slik at det sendes ut ASAP når shoppen er på plass.