Aviklet du en brann? Slem gutt!! Sikker på at du ikke avverget en brann?Kofoed skrev:aviklet en brann i boligblokk.. rant vann inn i hovedstrømstavla.. (er elektriker)

Moderator: Moderatorer
Aviklet du en brann? Slem gutt!! Sikker på at du ikke avverget en brann?Kofoed skrev:aviklet en brann i boligblokk.. rant vann inn i hovedstrømstavla.. (er elektriker)
Om det er en bra dag, lurer jeg på hvordan en dårlig dag ser utHenrik N449 skrev:En sinnsyk dag på jobb for meg, det er når alle tilbudsvarene er utsolgt eller ikke kommet inn dagen som tilbudsavisa havner i postkassa til kundene. Da blir det skrik og skrålHATER å jobbe i butikk...
Troll R skrev:fortell om hendelser i den daglige jobben som gjør det ekstra fint og gå på jobb..
Åh, søren klypeAleks_ skrev:Om det er en bra dag, lurer jeg på hvordan en dårlig dag ser utHenrik N449 skrev:En sinnsyk dag på jobb for meg, det er når alle tilbudsvarene er utsolgt eller ikke kommet inn dagen som tilbudsavisa havner i postkassa til kundene. Da blir det skrik og skrålHATER å jobbe i butikk...
![]()
Troll R skrev:fortell om hendelser i den daglige jobben som gjør det ekstra fint og gå på jobb..
Hver dag jeg kommer på jobb og alt som heter sjefer har dratt hjemTroll R skrev:fortell om hendelser i den daglige jobben som gjør det ekstra fint og gå på jobb..