AERO-progr i 9-5
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: AERO-progr i 9-5
Hva gjorde du med slangen fra T-korset til taktventilen, da? Plugger du ikke den enden så blir det som jeg sier.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Re: AERO-progr i 9-5
Løsnet og plugget øvre slangen på magnetventilen som regulerer wastegaten.Ingvar N629 skrev:Hva gjorde du med slangen fra T-korset til taktventilen, da? Plugger du ikke den enden så blir det som jeg sier.
Får koble på og teste begge tilbakeslags-ventilene i Evap-systemet med trykk/vakumpumpe,så
får vi se...
Re: AERO-progr i 9-5
Begge de blå tilbakeslags-ventilene er ok. Testet med opptil 1bar trykk...Ingvar N629 skrev:Hva gjorde du med slangen fra T-korset til taktventilen, da? Plugger du ikke den enden så blir det som jeg sier.