Pluss at det ikke var min feil, så jeg må ikke ut med ett øre, men surt allikavell.
Moderator: Moderatorer
Surt ja, men se på det positive, nå får du litt ny lakkTorkil_N1282 skrev:Alt ordnes gjennom forsikringsselskap ja
Pluss at det ikke var min feil, så jeg må ikke ut med ett øre, men surt allikavell.
Ekje de på tide me en ny saab jenn då???Morti skrev:Har kjøpt meg "Ny" vinterbil! Audi 100 cs quattro 84 mod.. med sperre både i midt og senterdiff(JA, den går sidelengs hur langt som helst)
bilder???doo-kie skrev:Koblet opp turbtryksmåler og oljetrykksmåler i dag. Har laget meg en holder jeg har felt ned i senterhøytaleren
oppe på dash`en. Ble fornøyd med utfallet
Petter 900 T skrev:Bytta ut 15" som satt midt under bilen til 17" som fyller litt bedre... Dritfornøyd!
Stryk det.Pasient N657 skrev:Bytta batteri. DRITT lei av og måtte ha startkabler om bilen har stått over natta.
Og i morgen setter jeg bilen inn på verksted for følgende utbedringer: Nedre foring på begge bærebroer foran, bærekule høyre side, bremseslanger foran på begge sidene, firehjulskontroll, lysjustering, stramming av handbrekk og eu-kontroll (etterkontroll).
Samlet pris for alt dette: 5900,-. Ganske fornøyd med det. Så i løpet av disse to dagene har jeg brukt nesten 7000 på bilen min. Glede....