Det bra samholdet her på forumet:)

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Medlemsnummer: N163
Navn: Gisle Hillesund
Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
Sted: Søgne
Kontakt:

Legg inn av Gisle N163 » 21 okt 2007, 20:11

Pasient N657 skrev:Vi er veldig snille her :D

(Jeg har fått et par poster slettet grunnet "forferdelig språkbruk" men jeg velger og vise til min nord-norske herkomst og rare sans for humor)
Amen, broder! Er også opprinnelig nordfra og vet at det kan være vanskelig å beherske seg. Noen ganger glipper det bare ut en og annen glose.

Tourrettes? Det e da førr F*** ikke nåkka syndrom!!

-Gisle
'96 Saab 900R Turbo

If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Gisle N163 » 21 okt 2007, 20:18

frkristiansen skrev:Det har også vist seg å være tilfelle uansett hvor du treffer på SAAB miljøer, enten det er i nord, sør, øst eller vest. Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim, Narvik, harstad, Bardufoss, Tromsø, Sverige, Oslo....
Kristiansand? Hmm.. synes det er altfor stille i miljøet her nede... skjer nesten ingenting saab-relatert. Mest for GSV det.. selv om jeg er medlem der også. Noen som i det hele tatt bor i kristiansandsområdet her?

Bortsett fra sabbus da, hvis saaber jeg passerer hver dag på vei til jobb... og det er et vakkert skue.

-Gisle

P.S. Beklager at det ble ett OT inlegg her, men ikke straff meg for det. Måtte bare ta tak i det! :D
'96 Saab 900R Turbo

Brukeravatar
Surbotaab N369
Overload!!!
Medlemsnummer: 369
Sted:

Legg inn av Surbotaab N369 » 21 okt 2007, 20:42

Gisle N163 skrev:
frkristiansen skrev:Det har også vist seg å være tilfelle uansett hvor du treffer på SAAB miljøer, enten det er i nord, sør, øst eller vest. Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim, Narvik, harstad, Bardufoss, Tromsø, Sverige, Oslo....
Kristiansand? Hmm.. synes det er altfor stille i miljøet her nede... skjer nesten ingenting saab-relatert. Mest for GSV det.. selv om jeg er medlem der også. Noen som i det hele tatt bor i kristiansandsområdet her?

Bortsett fra sabbus da, hvis saaber jeg passerer hver dag på vei til jobb... og det er et vakkert skue.

-Gisle

P.S. Beklager at det ble ett OT inlegg her, men ikke straff meg for det. Måtte bare ta tak i det! :D
Kaller du sabbus for et vakkert skue???

Stakkars forvirra mann :lol:

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Gisle N163 » 21 okt 2007, 23:38

Surbotaab N369 skrev:
Gisle N163 skrev:

-Gisle

Ikke Sabbus, men Saabene til sabbus... les nøyere, gutt :D
'96 Saab 900R Turbo

Brukeravatar
Pasient N657
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N657
Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
Sted: Lillehammer

Legg inn av Pasient N657 » 22 okt 2007, 04:35

Gisle N163 skrev:Tourrettes? Det e da førr F*** ikke nåkka syndrom!!
HAHA! :D
Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-

Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO

Brukeravatar
Surbotaab N369
Overload!!!
Medlemsnummer: 369
Sted:

Legg inn av Surbotaab N369 » 22 okt 2007, 10:34

Gisle N163 skrev:
Surbotaab N369 skrev:
Gisle N163 skrev: Kristiansand? Hmm.. synes det er altfor stille i miljøet her nede... skjer nesten ingenting saab-relatert. Mest for GSV det.. selv om jeg er medlem der også. Noen som i det hele tatt bor i kristiansandsområdet her?

-Gisle

Ikke Sabbus, men Saabene til sabbus... les nøyere, gutt :D
Da kan vi være enig :wink:

Svar