Fy søren jeg blir hiss når jeg leser denne her altså.. Hvis jeg hadde sett han hadde gjort dette mot denne stakkars bikkja så hadde jeg..

Egner seg nok ikke på trykk hva jeg kunne gjort der..
Moderator: Moderatorer
Det koster barematrox skrev:Slike folk burde man ha skutt i knea![]()
Jobben gjør´n visst gratis:Audun skrev:6 kroner i bly og krutt
og jeg kan godt hjelpe til og holde!Audun skrev:kan e stille mæ våpen og avtrekkerfinger
Var dyret e kunne skyte, men noen burde kanskje ta eigern av den drukna åIngvar N629 skrev:Det koster barematrox skrev:Slike folk burde man ha skutt i knea
Jobben gjør´n visst gratis:Audun skrev:6 kroner i bly og kruttog jeg kan godt hjelpe til og holde!Audun skrev:kan e stille mæ våpen og avtrekkerfinger
Uansett så æ e tilhenger tå hardt slag i huggu før døm senkes i vatten! Da æ det helt sikkert, sjøl om døm itte ska lide når døm æ små...oddiN108 skrev:Drukne dyr gjør man kun når man har fått et uønska kattekull elns.. valper/kattunger/babydyr generelt lider visst ikke no særlig av drukning hvis det skjer mens de enda er bittesmå...Store dyr burde skytes, evt. spises;)
mvh oddi
Ingen grunn tel å kaste tomater nei! Helt greit å gjør det på den måten å! Det er det å seigpine et uskyldig dyr som er forkastelig!!! Heller ei kule enn å drukne det stakkars dyret! Men om noen velger å ta det hos dyrlegen så er jo det veldig reinslig og også det beste når dyret har blitt et familiemedlem! Bikkja heme hos oss vart og avliva hos dyrlege! Men kaninen fikk et hardt slag i hode...Mrs Aero skrev:15.september måtte jeg avlive min Aero, han hadde en leversjukdom og ble 5 år.![]()
Avlivning + kremering kostet 1500 SEK + at en urne koster mellom 1000-1500 SEK...
Sikkert mange som mener jeg er dum i hodet, men det var min lille elskling som betydde alt for meg og var hele mitt liv. Aldrig at jeg skulle takke for 5 år herlige år med en kule...penger har ingen betydelse i denne sammenheng.
Det har gått over tre uker nu, og hundeburet ligger fortsatt i Aeron (å bilen har jeg nesten ikke rört på tre uker nu) og alle hans saker ligger der han forlot dem.
En hund blir ett familiemedlem...
Så, nu kan dere kaste tomater...