For all del, jeg sier ikke at kvinnfolk generelt er dårlige sjåfører, men jeg ser DAGLIG eksempler på damer som aldri burde hatt bil og/eller førerkort

Moderator: Moderatorer
Helt sant, finnes nok av ubrukelige mannlige sjåfører også. Spesielt de med hatt og en gammel Toyota.Marianne N561 skrev:Å herregud.. er det mulig!!![]()
Mye dårlige kvinnlige sjåfører.... og mannlige
HAHA! Det kan du spørre Datapaal om.. men han hadde en flonke fe*** ny Toyota Yaris da..EdHunter skrev:Helt sant, finnes nok av ubrukelige mannlige sjåfører også. Spesielt de med hatt og en gammel Toyota.Marianne N561 skrev:Å herregud.. er det mulig!!![]()
Gammel'n som overså meg hadde faktisk "sixpence" på hodet og en 14 dager ny toyota corolla:p tarff han MIDT i mellom forhjulet og døra, så med andre ord så tok jeg knekken på forstillinga og dørra plus der jeg traff ordentlig da.. MEN heldig vis så gikk alt bra, INGEN personskader (sett bort i fra sykisk da, fikk noe å sove påEdHunter skrev:Helt sant, finnes nok av ubrukelige mannlige sjåfører også. Spesielt de med hatt og en gammel Toyota.Marianne N561 skrev:Å herregud.. er det mulig!!![]()