Noen som skal reise nedover på onsdag? Og eventuelt når og hvor reiser dere fra? Hadde vært hyggelig om flere kunne kjørt sammen nedover.
Selv drar jeg fra Fredrikstad rundt fire tenker jeg, skal jobbe først....
Moderator: Moderatorer
Vi skal sove på Vargön vi, i husEirik N396 skrev:Vi drar herfra (sandnes) i 10-tida. Tar Sandefjordferja 16:30 da, så vi treffer vel dere på campingen
du slo meg med 1 min.Eirik N396 skrev:Vi drar herfra (sandnes) i 10-tida. Tar Sandefjordferja 16:30 da, så vi treffer vel dere på campingen
Vi håper å nå Strømstad rundt 7-tida (med ferja), mulig jeg ringer deg når vi er der, for å sjekke stemningen for utvidet kolonneBørre N17 skrev:Haugen, White (Morten) og jeg drar fra Lillehammer i 4 tida i morgen, dvs at vi passerer Strømstad i 7 tida. Vi skal også ligge på Hjulkvärnelund camping. Morten fra Gjøvik skal også ned i morgen, men han drar vogn og ville visst dra litt før oss på grunn av det? Skjønner ikke det?![]()
Jeg har tlf 92 40 99 80 eller så har vi med sånne billig-walkietalkier for G.P.P. under kolonnekjøring. Skal vi si Kanal 9 og Subkanal 9?
Håper det passerEirik N396 skrev:Vi håper å nå Strømstad rundt 7-tida (med ferja), mulig jeg ringer deg når vi er der, for å sjekke stemningen for utvidet kolonneBørre N17 skrev:Haugen, White (Morten) og jeg drar fra Lillehammer i 4 tida i morgen, dvs at vi passerer Strømstad i 7 tida. Vi skal også ligge på Hjulkvärnelund camping. Morten fra Gjøvik skal også ned i morgen, men han drar vogn og ville visst dra litt før oss på grunn av det? Skjønner ikke det?![]()
Jeg har tlf 92 40 99 80 eller så har vi med sånne billig-walkietalkier for G.P.P. under kolonnekjøring. Skal vi si Kanal 9 og Subkanal 9?
Jeg foreslår kanal 8 da vår ikke går lengerBørre N17 skrev:Skal vi si Kanal 9 og Subkanal 9?