Signaturbilen bestemte seg plutselig for at nå vil jeg ikke starte varmetrådene i bakruta og i speilene lengre.. Dette er veldig irriterende da graderstokken kryper mot 0 grader og det er mye fukt i luften.
Klimaanlegget har fungert i hele sommer/vår og alle funksjonene har fungert t.o.m varmetrådene da det hender jeg har kommet borti knappen, men så etterhvert som kulda har trådd til så har den fusket litt, de siste dagene faktisk.
Og nå i kveld vill den bare ikke starte. Lampen tenner ikke lengre i dashbordet og jeg hører ikke den velkjente klikkelyden fra releet bak sikringene på passasjersiden når jeg trykker inn den søte lille knappen.
Hva tror dere har skjedd?
Mener og huske at det var litt antydning til samme i fjor når det nærmet seg vinter, virker nesten som det har noe med temperaturen og gjøre..
Hva er det egentlig som regulerer når den skal slå seg på automatisk?
Den har nemlig startet av seg selv de siste morgenene (helt korrekt da det var mye dugg).
Men nå er det altså dødt og rutene dugger over.
Suggestions?
Neddugget 9000
Moderator: Moderatorer
Neddugget 9000
Saab 9000 2.3 Turbo CSE, 94 @ 250 BHP <-- kondemnert 
Mazda 323, 92' Konevognen. (solgt)
Saab 9-5 Hot Aero, '02 @ 250 BHP
Saab 9000 2.0T, '97 @ 310 BHP

Mazda 323, 92' Konevognen. (solgt)
Saab 9-5 Hot Aero, '02 @ 250 BHP
Saab 9000 2.0T, '97 @ 310 BHP
- K_Duck N1093
- 2.0 bar
- Innlegg: 636
- Registrert: 05 jul 2007, 11:02
- Medlemsnummer: 1093
- Navn: Steffen
- Bil: M98 9-5 SE 2.0t
- Sted: Bodø
- Kontakt:
Re: Neddugget 9000
Captain Obvious to the rescue!henrik skrev:jeg hører ikke den velkjente klikkelyden fra releet bak sikringene på passasjersiden når jeg trykker inn den søte lille knappen.
Det er ikke snakk om noe så enkelt som at reléet har tatt høstferie?

'98 9-5 SE 2.0t -- Celise (verdens beste dame - biologiske jenter har vist seg å være skrot)
'08 MB E200CDI (i pornohvit) -- Arbeidsverktøyet W41
'95 Honda CBR 600 F -- Færre hjul, men desto mer moro
Distriktsansvarlig Nord
'08 MB E200CDI (i pornohvit) -- Arbeidsverktøyet W41
'95 Honda CBR 600 F -- Færre hjul, men desto mer moro
Distriktsansvarlig Nord