Om dere ikke blir sport om dere vil kjøpe en bilvask, så SKAL dere få en gratiss.
Denne kampanjen gjelder til 14.APRIL.

Så dra på Statoil å prøve å "lure" til dere noen vasker til SAAB`ene:P
Moderator: Moderatorer
Det har jeg prøvd en gang, og den var skikkelig ræva på svart bil ihvertfall. Bilen blei nesten halvrenLarisss skrev:Jeg regner med at dere vet at dere kan få børsteløs bilvask?
Da rører jo ikke maskinen bilene bare vasker den.!
Jeg har mistet to speil i en slik vaskemaskin jeg, så kan trygt skrive under på at ikke den heller er ufarlig!Mats900SQR skrev:men folk som vet hva de snakker om sier at børsteløs maskin visstnokk skal være heelt ufarlig
Det betyr at en av europas mest solgte bil, opel astra, ikke kan vaskes hos statoil. Speilene er nemlig ikke innfellbare! Da kaller jeg ikke den maskinvasken veldig avansert og moderne. De som lager vaskemaskiner for biler bør jammen vite at det sitter speil på deHaaka skrev:Erhm.. jo, som tidligere statoil-medarbeider kan jeg da opplyse om at maskinenes skånsomhet er fullt garantert med de forbehold at man følger anvisningen for maskinvask, dvs takboks bør demonteres, speil, antenne og andre utstikkende gjenstander må felles inn eller fjernes.
Heh.. japp, helt enig..KongerudN344 skrev:Det betyr at en av europas mest solgte bil, opel astra, ikke kan vaskes hos statoil. Speilene er nemlig ikke innfellbare! Da kaller jeg ikke den maskinvasken veldig avansert og moderne. De som lager vaskemaskiner for biler bør jammen vite at det sitter speil på de