Hvor omfattende er det å bygge om, må girsassen ut?
Blir den lettere?
Clutchen er tregere/tyngre en andre NG900 jeg har kjørt, har 97 mod, wiren er byttet for ikke så lengesiden ink clutchen, noen som har gode tips som kan gjøre den bedre, siden jeg merke stor forskjell på andre NG900.
Damm
Treg clutch ombygging til hydraulisk clutch
Moderator: Moderatorer
-
- Innlegg: 28
- Registrert: 14 apr 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 296
- Navn: Christoffer N296
- Bil: og 9-3, ng900, V4
- Sted: Os
Treg clutch ombygging til hydraulisk clutch
9-3 SE 02 mod
900S 97 mod
900S 95 mod Spiker
V4 76 mod
N296
900S 97 mod
900S 95 mod Spiker
V4 76 mod
N296
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Innlegg: 2038
- Registrert: 18 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Treg clutch ombygging til hydraulisk clutch
Har / er plaget med det samme på min 97mod, virker som det er litt varierende på min, men jeg greier som oftest og få det til, bruker og ta ut wiren og smørre den og strekke og dra litt i sjøljusteringa så holder det en stund 

Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: Treg clutch ombygging til hydraulisk clutch
Girkassa må ut ja slik at man får montert slavesylinderen
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor