Hei.
Jeg har byttet CD spiller i en Saab 9-5 2001 mod til en Pioneer 2-din.
som alle andre så har jeg forferdelig lyd med masse sus og greier.
har søkt en del på forumet her og funnet masse metoder for å få org spiller til å funke med ny forsterker.
men jeg vil ha ny spiller til å fungere med org forsterker.
kan noen hjelpe meg?
Kankjse noen veit om noen tråder som dekker det så holder det med en link.
kjempe fint hvis noen har steg-for-steg guide til å fikse det..
takker og bukker;)
S.O.S - bytte av CD spiller
Moderator: Moderatorer
- Andrew N1328
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1328
- Navn: Andrew
- Bil: 04 9-5 2.0t Hirsch
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
Re: S.O.S - bytte av CD spiller
Såvidt jeg husker så var det noe med at visse spillere ikke fungerer opp i mot original forsterker... Har hørt om flere som sliter med susing som deg, uten at jeg har sett noe løsning, men trenger ikke å bety at det ikke finnes en... En løsning kan jo være å bytte original-forsterker.
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson
http://www.garaget.org/?car=101291
http://www.garaget.org/?car=101291
Hadde håpet og slippe det men tror jeg kommer til å prøve å koble utenom orginal forsterker og bruke den innebygde forsterekern i spilleren og sette på en ny sub.Andrew N1328 skrev:Såvidt jeg husker så var det noe med at visse spillere ikke fungerer opp i mot original forsterker... Har hørt om flere som sliter med susing som deg, uten at jeg har sett noe løsning, men trenger ikke å bety at det ikke finnes en... En løsning kan jo være å bytte original-forsterker.
men er ikke sikker enda.. hadde lyst å få brukt org forsterker...
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Med HD3 var det ikke sus i det hele tatt på orginal forsterker.. Dette med kabelsett som fulgte med spilleren.
Styrer med DAB og AUX