Hei,
Etter et kjapt søk så fant jeg ikke noe om akkurat denne modellen, er heller ikke no søke spesialist. (søkemotoren godkjenner ikke ord under 4 ord)
Muttern har kjøpt seg 9-3 og den er litt lat under 2000-2200rpm. Vurderte boksen fra KCR (http://bit.ly/b06uW5).
Noen som har erfaring med denne eller slike bokser til Saab? da spesielt 120hk utgaven av 1.9 tid?
Gir de bedre effekt under 2000? evnt. merkbar effekt økning?
Eller er og forblir 1,9 tid (120hk) lat?
Mvh
T
9-3 1,9 TID, 2008 Chip trimming
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: 9-3 1,9 TID, 2008 Chip trimming
Hei!
Trimming skal diskuteres i forumdelen som heter nettopp det, jfr forumreglene.
Men så mye kan jeg si deg med en gang, at KCR-boks skal du holde deg langt unna! Gode alternativer for å skremme opp motoren litt finnes.
Trimming skal diskuteres i forumdelen som heter nettopp det, jfr forumreglene.
Men så mye kan jeg si deg med en gang, at KCR-boks skal du holde deg langt unna! Gode alternativer for å skremme opp motoren litt finnes.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan