Hei
Nå når utetemperaturen ligger på -20 her i trøndelag så har bilen min fått den stygge uvane av og overlade mye ved fult pådrag. Skjer ikke ofte, 4-5 ganger siden i går kveld, endte til slutt i kveld med at trykkrøret løsnet ved spjellhuset. Så trykket så høyt som 1,4bar, ca. 2mnd siden jeg justerte GLT riktig, ny magnetventil fra T7 med tilhørende SW.
Noen som vet hva det kan være?
Martin
For høyt turbotrykk, m95 9k cse 2.3t
Moderator: Moderatorer
- Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
For høyt turbotrykk, m95 9k cse 2.3t
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
2007 BMW 525da LCI
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: For høyt turbotrykk, m95 9k cse 2.3t
Høres i utgangspunktet ut som det må være noe med magnetventilen men det kan også være wg-klokka/klaffen som er treg, kjenn etter at de beveger seg fritt.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor