Legg inn
av Ingvar N629 » 27 nov 2011, 12:44
Det der er vel bare olje fra oljekanalene, som alltid renner rundt og griser til når man løfter av en topp. 1 og 4 står i topp så det skal ikke så mye til før sølet når fra stempelkrona til ventilene. Om pakningen har vært lekk en stund, så ser du det best på toppen, rengjør først så ser du det i metallet dersom pakningen har sluppet forbrenningstrykk. Det er sjelden lett å se noe på pakningen, den blir ødelagt uansett når toppen tas av. Lettere på stålpakning.
Mål planhet på toppen og plan om nødvendig.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan