Skal prøve å ta av reima for å kjenne på selve reimhjulet til kompressoren for å konstatere at det faktisk er den som er årsaken til ulyden.
400NOK for en brukt kompressor i god stand fra sverige:
http://no.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=20692447
Fra en 99 modell som har gått 83.000km. Er jo ganske billig i forhold til en ny fra SP (5086 NOK)
Men om jeg bytter kompressoren, uansett om det er ny eller brukt går det jo noen timer på verksted så ender vel opp med en regning på 7-8000

Har mest lyst å bytte clutch mekanismen med reimhjul fra meca og se om lyden blir borte. Koster kun 1515,- også slipper jeg å ta av kompressoren.
http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=1
Hva er lurest? Prøve med ny cluth mekanisme og se om det blir bedre? Er jo en risiko med en brukt kompressor eller? Passer kompressor fra en 2003 modell 9-5? Ser de er koster 1685 SEK nye hos SP
Takker for svar!
