En uke etter kjøpet tok jeg og madammen en times kjøretur til en dyrepark og alt fungerte tipp topp. Var i dyreparken en 2 timer, men når vi skal dra derfra vil ikke bilen starte. Videoen som er vedlagt viser hva som skjedde (den er tatt senere når bilen stod på Hamar). Så da måtte bilberginsmannen komme, han fikk ikke start på den, selvom han prøvde å spraye noe greier i "tenningslokket", banke under bilen og greier og greier. Fant ut at det ikke var annet å gjøre enn å kjøre den til Hamar (jeg bor i Kongsvinger).
Dette var en lørdag, så da stod den der til mandagen, og jeg ringte og forklarte servicesenteret hva som var problemet, og de skulle se på den. Hører ingenting fra dem hele uken, så jeg ringer dem på mandagen neste uke, og da kan karen der fortelle at de har fått start på den hver gang de har prøvd gjennom uken, kjørt og flyttet på den opptil flere ganger, og det var bare for meg å komme å hente den igjen (jo, takk for at dere si ifra...). Så da tar jeg turen fra Kongsvinger til Hamar (3,5 t med buss) i god tro om at jeg skal kunne kjøre hjem igjen. Men nei, samme problemet, og jeg står på Hamar kl 19 på kvelden ganske oppgitt, men jeg må bare løpe til togstasjonen for å komme meg til Kongsvinger igjen. En dag og 400,- rett ut vinduet!
Ringer de igjen neste dag, og han blir da veldig overrasket over det jeg forteller og kan ikke skjønne noen ting, for han har faktisk nettopp vært ute og flyttet den bilen fordi den stod i veien! Jeg får kommet meg til Hamar igjen, denne gangen er det noen som kjører meg, så jeg er der 15:30 og de fortsatt er på jobb. Får snakket med karen der, jeg får nøkkelen til bilen, og jeg går ut og starter bilen uten problemer! Får vite at de har gjort målinger og sjekket det ene og det andre, men ikke funnet noen problemer med bilen. Viser han videoen, som jeg også hadde sendt dem på mail tidligere, men han eller noen der kan ikke tenke seg hva det kan være.
Så da vil jeg gjerne få spørre her, om det er noen som kan tenke seg hva dette er/var for noe? Kan jeg tørre å kjøre denne bilen utenfor Kongsvinger igjen? Ser det er andre her inne som har hatt lignende problem, men ikke helt likt, så startet en ny tråd. Setter pris på all hjelp

Fikk ikke til å legge inn youtube-videoen her, så her er linken: https://www.youtube.com/watch?v=OHEwMUvUkhk
https://www.youtube.com/watch?v=OHEwMUvUkhk[/youtube]