Hva er gjort med denne motoren? *annonse*
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hva er gjort med denne motoren? *annonse*
Hei..
Hva er gjort med denne motren? Men det er vel ikke mulig..
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=700971
Mvh
Jørgen
Hva er gjort med denne motren? Men det er vel ikke mulig..
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=700971
Mvh
Jørgen
Styrer med DAB og AUX
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 991
- Registrert: 27 okt 2004, 01:00
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Saab_Prinsessa
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 64
- Registrert: 04 des 2004, 01:00
- Bil: Volvo 9-3 Aero
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Det finnes vel 9000 også med V6-er, men dette var vel noen av de lyse hodene i Trollhättan fant på for å apelere til det amerikanske markedet.
Aner ikke om det er noe å satse på, men siden det snakkes lite om slike, så tyder vel mye på at det ikke er det. Der borte blir foresten, for de som ikke vet det, Saaben sett på som et statussymbol. Det er jo kanskje ikke rart. Siden man, dog kanskje en smule blottlagt for objektivitet, snakker om verdens beste bil.
Har man først eid en Saab, kan man ganske enkelt ikke hjelpe for entusiasmen. Man må ha Saab, bare må ha Saab!
Mvh
Johnny
Aner ikke om det er noe å satse på, men siden det snakkes lite om slike, så tyder vel mye på at det ikke er det. Der borte blir foresten, for de som ikke vet det, Saaben sett på som et statussymbol. Det er jo kanskje ikke rart. Siden man, dog kanskje en smule blottlagt for objektivitet, snakker om verdens beste bil.

Har man først eid en Saab, kan man ganske enkelt ikke hjelpe for entusiasmen. Man må ha Saab, bare må ha Saab!

Mvh
Johnny
Den som tror at han er ferdig og utlært er ikke utlært, men ferdig!
Saab 99L 1975, Saab 900GL 1979, Saab 900GLi 1984, Saab 9000CS 1992, Volvo V70D5 2002
Saab 99L 1975, Saab 900GL 1979, Saab 900GLi 1984, Saab 9000CS 1992, Volvo V70D5 2002
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 991
- Registrert: 27 okt 2004, 01:00
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
Men fy F*** så bedritene jekk, jekkfeste og hjulvinne har blitt!Johnny skrev: Har man først eid en Saab, kan man ganske enkelt ikke hjelpe for entusiasmen. Man må ha Saab, bare må ha Saab!![]()
Mvh
Johnny




F1 giring?


- Frode N220
- 1,5 bar
- Innlegg: 338
- Registrert: 04 jan 2004, 01:00
- Sted: Stjørdal
Kanskje litt i overkant negative til V6'ern, hva?
170 hk'en er vel grei den. 3,0 med turbo ble vel lever i både 9000 og 9-5?
Har selv 3,0 24V, 201 hk nå; og jeg er langt mindre bekymret enn da jeg hadde 9-5 med 2,0t. Det er jo en av de få moderne motorene som VIRKELIG har attest på at det er en dårlig motor.
Fin lyd
- godt bunndrag, en glider. Gir du den litt turtall så rører den på seg. Men, det blir selvfølgelig Ikke som den UNIKE turbofølelsen.
I overkant useriøs annonse, kanskje? Litt mye fiksjon her, tror jeg.
170 hk'en er vel grei den. 3,0 med turbo ble vel lever i både 9000 og 9-5?
Har selv 3,0 24V, 201 hk nå; og jeg er langt mindre bekymret enn da jeg hadde 9-5 med 2,0t. Det er jo en av de få moderne motorene som VIRKELIG har attest på at det er en dårlig motor.
Fin lyd

I overkant useriøs annonse, kanskje? Litt mye fiksjon her, tror jeg.
Frode N220
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 991
- Registrert: 27 okt 2004, 01:00
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt: